25 Reacties

2 maanden geleden

Euh ja zeggen dat hij z’n mond moet houden?

2 maanden geleden

Reactie op mvogg

Euh ja zeggen dat hij z’n mond moet houden?
Nou dat!!! Haha. Net een heel kind laten groeien en eruit gewerkt!

2 maanden geleden

Helemaal eens en hij zegt het ook niet, maar denkt t zeker

2 maanden geleden

Sorry watblief !. Jij krijgt een kind je hele lichaam verandert je doet dat voor jullie samen he, je bent een power vrouw prachtig nog mooier dan voorheen juist omdat je zijn kinderen hebt gedragen!! Bah . Mijn man is trots op mijn lichaam en omarmd het meer dan ooit!. En zo hoord t ook te zijn ♡ Ik zou hem even laten weten wat voor vrouw je bent! En laat je vooral niet onzeker maken want je bent prachtig en precies goed zoals je bent

2 maanden geleden

Hij moet respect hebben voor dat jij zijn kind gedragen en gebaard hebt en hoort nu goed voor jou te zorgen. Jij moet je nu lekker focussen op de kleine en rustig aan de oude worden. En dat heeft tijd nodig. Het is niet netjes wanneer een man een vrouw zo laat voelen. Terug in shape komen komt wel wanneer je helemaal hersteld bent en je ritme gevonden hebt. ❤️ Laat je niet gek maken, een kleintje dragen, geboren laten worden en dan je ritme vinden is al een hele taak opzich. You got this 🫶🏼

2 maanden geleden

Dank voor jullie lieve reacties! Ik ben het er helemaal mee eens, maar zit wel met een partner die nu geen behoefte heeft aan intimiteit..

2 maanden geleden

Reactie op Juuntje2024

Helemaal eens en hij zegt het ook niet, maar denkt t zeker
Oh huh? Hij heeft het niet gezegd?

2 maanden geleden

Wat onrespectvol zeg. Je heb net iets moois op de wereld gezet. Ik zou inderdaad zeggen dat hij normaal moet doen en zijn mond moet houden. Ik kan hier best boos om worden 😅. Hij zou even mogen beseffen wat je lichaam heeft en nog steeds moet doorstaan.

2 maanden geleden

Reactie op mvogg

Oh huh? Hij heeft het niet gezegd?
Jawel uitgesproken nadat ik er naar vroeg maar dat was niet eens nodig want ik voelde t al..

2 maanden geleden

Reactie op Juuntje2024

Dank voor jullie lieve reacties! Ik ben het er helemaal mee eens, maar zit ...
Dan wacht hij maar lekker 🤪

2 maanden geleden

Reactie op denisea2024

Dan wacht hij maar lekker 🤪
Haha ja zou ik ook zeggen, maar wil zelf eigenlijk niet wachten😜

2 maanden geleden

Nou wat een verschrikkelijk onaantrekkelijke reactie van hem. Jij bent mooi en krachtig zoals je bent en jouw lichaam herstelt wel, maar zo’n opmerking kan pas echte schade doen. Vooral sporten wanneer jij daar klaar voor bent en wees maar trots op die kilo’s die een wondertje hebben helpen maken.

2 maanden geleden

Wow heftig zeg... Je bent een VROUW, de moeder van zijn kind!! So what ?! Die kilo's kunnen er altijd nog af! Het is het huisje geweest van jullie mooie gezonde baby!! Ik heb zo vaak gevraagd en aangegeven aan mijn man wat hij van mijn zwangere lichaam vindt en wat als.. hij zegt altijd "Ik heb je nog nooit zo aantrekkelijk gevonden en zo is de natuur. Je bent een vrouw en ik vind het hartstikke mooi." En ik had ook niks anders verwacht eigenlijk😕

2 maanden geleden

Reactie op Juuntje2024

Haha ja zou ik ook zeggen, maar wil zelf eigenlijk niet wachten😜
Dan ga je lekker naast hem op bed liggen... en begin je heerlijk jezelf te verwennen... waarom.. gewoon omdat je dat verdient ! En het niet verdient zo'n reactie te krijgen van hem !

2 maanden geleden

Reactie op Juuntje2024

Dank voor jullie lieve reacties! Ik ben het er helemaal mee eens, maar zit ...
Dan laat je dat toch even voor wat het is? Komt vanzelf wel weer terug. Je kunt het ook niet afdwingen

2 maanden geleden

Reactie op Juuntje2024

Haha ja zou ik ook zeggen, maar wil zelf eigenlijk niet wachten😜
Haha ja was al lang wachten hè, nou dan laat hem maar zien dat die 10 kilo niks uit maakt 👊🏼😂

2 maanden geleden

Focus op je mental health en de kleine. Je hebt een mooie wondertje gedragen 9 maanden lang en dat gaat niet 1 2 3 weg. Je bent een powervrouw! Denk (aanname) dat hij niet begrijpt dat het dragen van een kind, baren van een kind, verzorgen van een kind intens is. Laat je niet gek maken. Je bent perfect zoals je bent.❤️ groet van een mama die 6 weken geleden is bevallen en onzeker is omdat ze slank is. (Was voorheen voller) omgekeerde wereld hihi

2 maanden geleden

Hij moet zich doodschamen.. Zeg dat m maar. Gaat zelf maar lekker diëten.

2 maanden geleden

Zeg maar dat je ook liever een lekker anabool hebt met 32 cm. maar hem ook maar accepteert.

2 maanden geleden

Lekker respectloos richting jou, je hebt een topprestatie geleverd 9 maanden lang. En hij maakt zich druk over 10kg? Hij mag eens voelen en meemaken wat jij hebt doorgemaakt al die maanden. Lekker je ding doen en als het hem niet bevalt, dan blijft hij maar lekker van je af haha. Heb je ook rust i.p.v. gepluk aan je lijf als je eindelijk eens rustig zit 😉