6 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op pln92
Kan je een vertrouwenspersoon meenemen? Kan je partner, ouder of goede coll ...
Dit wilde ik ook zeggen. Dat schept ruimte voor jezelf. Ik moet er even over nadenken. Anders stem je ergens mee in wat je niet wil. Lijkt me enorm moeilijk zo’n gesprek ik voel met je mee. Je emotie tonen kan mss helpend zijn maar is natuurlijk lastig
9 dagen geleden
Wat mss kan helpen is vooraf bepaalde zaken opschrijven en dat er tijdens het gesprek bij houden. Bepaalde grenzen die je wilt stellen bijv. Of bepaalde ervaringen die je zeker genoemd wil hebben in het gesprek. Je kunt aan het begin van het gesprek aangeven dat je wat zaken hebt genoteerd, omdat je het lastig vindt focus te houden in een gesprek en om een en ander duidelijk te verwoorden. Durf kwetsbaar te zijn. Juist op basis van hoe jij je voelt en wat je nu lastig vindt zou centraal moeten staan in dat gesprek!
9 dagen geleden
Wat rot voor je ❤️ ik herken je klachten en zit in een vergelijkbare situatie (geen medicatie). Werken lukt op dit moment echt niet. Ik heb denk ik wel het geluk dat ik een prettige bedrijfsarts heb. Die is het met me eens en wil liever dat ik over een tijdje rustig start dan nu te snel en dan later alsnog uitval. Ik heb zelf duidelijk aangegeven wat er aan de hand is en dat ik op dit moment niet kan werken. Laat iemand anders dat niet voor jou bepalen, jij kent jezelf het beste en weet wat je wel en niet kan. Dat kun je tijdens het gesprek vertellen. Succes en liefs!