12 Reacties

2 dagen geleden

Morgen nog even naar de huisarts? Je kan hem ook nog lekker in bad zetten gewoon, dan sopt het ook lekker? En je bent geen slechte ouder, dit hoort er gewoon bij. Je doet wat je kan.

2 dagen geleden

Kan je het voorhuidje al naar achter brengen dan? Ik niet hier namelijk. Wat een naar gevoel voor je zeg! Ik zou echt weer naar de huisarts gaan, kan gerust een schimmel zijn maar misschien wel iets anders.. moeten ze echt even goed naar kijken. Kan je hem paracetamol geven of heeft dat geen zin? Misschien kan je vragen om lidocainezalf voor op z鈥檔 piemeltje? Wat naar zeg, veel sterkte 馃挃

2 dagen geleden

Mijn zoontje heeft een rood dik piemeltje gehad en toen goed schoon gehouden met water en elke dag in bad en was gelijk weg. Ik zou een verwijzing naar de kinderarts vragen. Wat zielig zeg.

2 dagen geleden

Reactie op Noahsmamam

Kan je het voorhuidje al naar achter brengen dan? Ik niet hier namelijk. Wa ...
Ja, ik kan het wel naar achteren brengen maar het doet zo zeer 馃槪 echt de tranen, hij trilt er dan helemaal bij. Paracetamol krijgt hij. En erg bedankt voor de tip! Ik vraag morgen voor een lidocainezalf.

2 dagen geleden

Reactie op Loutjeee

Mijn zoontje heeft een rood dik piemeltje gehad en toen goed schoon gehoude ...
Hoe lang duurde het? En had hij dat ook pijn aan de hele penis, of alleen de eikel? :(

2 dagen geleden

Reactie op melson

Ja, ik kan het wel naar achteren brengen maar het doet zo zeer 馃槪 echt de t ...
Ah ik vind het zo erg voor je, wat ben je dan machteloos. Succes morgen! Hopelijk een goed pijnplan voor het weekend als je niet nog naar de kinderarts kan voor t weekend. 馃挭馃徎

2 dagen geleden

Reactie op iHeidi

Morgen nog even naar de huisarts? Je kan hem ook nog lekker in bad zetten g ...
Morgenochtend gaan we weer langs. Doe heb idd ook vaak in bad, gisteren hielp dat ook niet. Vandaag gelukkig wel een beetje. Dank voor je reactie, dat doet me goed 馃槉

gisteren

Onze oudste had vaak last van zijn piemel. Bleek dat zijn voorhuid te klein was waardoor als hij ging plassen het super zeer deed, omdat alles op spanning kwam te staan. Huisarts wist destijds niets. Maar huisarts bij huisartsenpost die herkende het meteen. Geen idee of dit bij jouw kleine aan de hand is, maar wellicht kan je het noemen: ballonplassen. Zijn zalfjes voor om de huid dunner te maken en dus rekbaarder en gaat de pijn en roodheid ook mee weg. Succes!

gisteren

Reactie op mvogg

Onze oudste had vaak last van zijn piemel. Bleek dat zijn voorhuid te klein ...
Dankjewel voor je reactie en wat vervelend voor je zoon :( fijn dat er een oplossing is gevonden. Ben vandaag weer geweest en het blijkt echt schimmel te zijn. Voel me rot dat we paar dagen verder zijn met een behandeling dat helemaal niet hielp. Zonet in bad gedaan en voorhuid naar achteren en echt schoon gemaakt met water en dan de miconazolnitraatcreme gesmeerd. Ga dit nu 3 keer op een dag doen hopelijk komt het goed :(

gisteren

Zoontje bij 3 maanden besnijden merken ze niks van na een week helemaal hersteld veel gemakkelijker schoon te houden en hebben ze later ook profijt van los van islamitische oogpunt veel nederlandse ouders doen dit ook tegenwoordig it鈥檚 just a tip

17 uur geleden

Reactie op melson

Dankjewel voor je reactie en wat vervelend voor je zoon :( fijn dat er een ...
Ach zo sneu he dit. Hopelijk snel minder pijn!

17 uur geleden

Reactie op drissdenhaag

Zoontje bij 3 maanden besnijden merken ze niks van na een week helemaal her ...
Ja, voor de volgende zoon (als die er ooit komt 馃槂) ga ik dat zeker zo vroeg doen.