14 Reacties

2 jaar geleden

Surimi is meestal krab en dat mogen we helaas niet hebben

2 jaar geleden

Overigens word surimi zelf ook afgeraden

2 jaar geleden

Ik heb de zwangerhap app van het voedingscentrum. Misschien die even downloaden. 🥰

2 jaar geleden

Ik ben ook fan van pokebowls! Ik gebruik nu de crispy chicken van Mora. Wellicht vind jij dat ook wat!

2 jaar geleden

Krab is best duur en meeste surimi is een mix van wit vis en andere vissoorten, maar idd zou ik er ook van af zien.. of je moet je zalm willen bakken en geen surimi willen gebruiken. Genoeg alternatieven om er alsnog van te blijven genieten hoor!

2 jaar geleden

Reactie op LiefsEva

Ik ben ook fan van pokebowls! Ik gebruik nu de crispy chicken van Mora. Wel ...
Met pulled pork of pulled chicken is ook heel lekker! (Wij halen het altijd bij de slager, mijn man lust geen vis..)

2 jaar geleden

Dank allemaal voor de tips!

2 jaar geleden

Ik gebruik de warmgerookte zalm. Die is helemaal gaar en kun je gewoon eten 😁 heerlijk door de poke bowl

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Die viseitjes die er meestal in zitten mogen ook niet 😅😫

2 jaar geleden

Hi!! Ik houd ook echt van een poke bowl! Wat wij nu doen is lekker een stuk zalm krokant bakken 😊 en anders inderdaad kip

2 jaar geleden

Reactie op Nuncia

Ik gebruik de warmgerookte zalm. Die is helemaal gaar en kun je gewoon eten ...
Ik las op ZwangerHap dat je deze wel alsnog ook moet verhitten, omdat het niet boven de 75* wordt verwarmd.. wel echt een lekkere optie namelijk haha

2 jaar geleden

Je hebt vagann seastar in de diepvries van jumbo. Proeft echt als sashimi, heel Lekker

2 jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Je hebt vagann seastar in de diepvries van jumbo. Proeft echt als sashimi, ...
Goeie tip dankje!