20 Reacties

2 jaar geleden

Ik drink ook alleen maar Fanta Zero. Het gekke is dat ik voor de zwangerschap alleen maar ranja 0,0% suiker dronk. Hier krijg ik nu maagzuur van

2 jaar geleden

Mijn vorige zwangerschap heb ik bijna alleen maar Coca Cola light gedronken, enige waar ik niet misselijk van werd 🤢. Ik dacht van het is niet de beste keus, maar het is beter dan helemaal geen vocht binnen krijgen 🤷🏻‍♀️
Ik drink hier ook veel cola dan houd het misselijkheid beetje in bedwang 🥹

2 jaar geleden

Cola zero is ook mijn favoriet. Aardbeien ranja ga ik bijna van over m'n nek. Alleen zit hier ook caffeine in dus probeer ik het wel te beperken.

2 jaar geleden

Je hebt ook cola zero zonder caffeine! Ik drink veel spa rood

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben kreeg gister eventjes schuldgevoel nadat ik op me kop kreeg maar ja het is voor nu niet anders . Succes dames met deze kwalen 💖

2 jaar geleden

Reactie op yessenia

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben kreeg gister eventjes schuldgevoe ...
Van wie ?

2 jaar geleden

Ik herken het wel, had dit weekend ook opeens heel veel zin in fanta. De prik zorgt ook voor boertjes en die zijn gewoon eigenlijk heel fijn icm de misselijkheid. Ik heb toevallig gisteren aan de vk gevraagd hoe het zit met thee. Ik drink namelijk graag thee, maar thee zonder cafeïne die smaakjes trek ik ff niet icm misselijkheid en gewoon water drinken ben ik heel slecht in dus dan zou ik echt te weinig drinken. Nu met de vk afgesproken dat genoeg drinken echt belangrijker is dan iets meer thee drinken dan aangeraden. Wel drink ik dan hele slappe thee, heb vandaag 4 of 5 koppen gedronken met een zakje haha. Dus als je dat advies een beetje volgt, beter wel drinken dan niet. Ik zou voor de cola drinkers wel gaan voor de cafeïne vrije versie maar kan natuurlijk zijn dat die smaak je ook weer niet trekt haha.

2 jaar geleden

Reactie op Fiepelien

Ik herken het wel, had dit weekend ook opeens heel veel zin in fanta. De pr ...
Rooibos thee in alle varianten kun je gewoon onbeperkt drinken. Zit geen cafeïne in. Kamille thee kan ook. Maar rooibos heb je gelukkig nog verschillende smaakjes van.

2 jaar geleden

Ik drink ook voornamelijk spa rood. De verloskundige zei: als dat voor jou werkt is het helemaal prima. Helpt bij mij vaak ook bij misselijkheid. Dus misschien selectief zijn in wat voor prik drankjes je wel drinkt en wat niet?

2 jaar geleden

Reactie op Truuss1111

Van wie ?
Goed bedoeld advies van mijn moeder 😌

2 jaar geleden

Reactie op Fiepelien

Ik herken het wel, had dit weekend ook opeens heel veel zin in fanta. De pr ...
Het werkt inderdaad opkrikkend ook, maar thee hielp bij mij om de scherpste randjes in de ochtend van de misselijkheid af te nemen, wel moet ik het bij 1 kop houden anders word ik misselijk van de thee ?? Wat ook erg vervelend is dat vele dingen niet meer smaken zelfs de zoetste mandarijntjes die ik een week geleden nog at zijn nu voor mij zo zuur dat ik het niet meer kan eten 🙃😢

2 jaar geleden

Reactie op xJanine

Ik drink ook voornamelijk spa rood. De verloskundige zei: als dat voor jou ...
Ga het morgen proberen de spa rood ben benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op lgraafje

Rooibos thee in alle varianten kun je gewoon onbeperkt drinken. Zit geen ca ...
Klopt, maar die smaken me door de misselijkheid dus allemaal niet 😅

2 jaar geleden

Reactie op lgraafje

Rooibos thee in alle varianten kun je gewoon onbeperkt drinken. Zit geen ca ...
Ik drink momenteel nog vrij veel normale zwarte thee. Rooibos lust ik dus echt niet 😞 bij mijn vorige zwangerschap hield ik er wel enigszins rekening mee maar tot nu toe zit ik dus nog in een patroon van veel normale thee drinken. Krijg wel m’n vocht binnen maar de theïne is natuurlijk minder goed 😞 nog maar even op zoek naar een alternatief.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Eerste zwangerschap hielp cola ook. Ik kocht wel die cola zero zonder caffeïne (van het coca cola merk). Maar gek genoeg heb ik deze zwangerschap dat cola suuuuuper prikt op mijn tong.

2 jaar geleden

Ik lust geen cola, maar het helpt bij mij wel tegen de misselijkheid. Drink paar slokjes per dag, met een rietje zo ver mogelijk in me mond haha

Reactie op Essiej90

Ik drink momenteel nog vrij veel normale zwarte thee. Rooibos lust ik dus e ...
Zonnatura heeft een theïne-vrije zwarte thee 😊 Ik vind hem goed te drinken.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanBijnaDrieMoppies

Zonnatura heeft een theïne-vrije zwarte thee 😊 Ik vind hem goed te drinken ...
Bedankt, ga ik zeker even proberen

2 jaar geleden

Ik herken het ook, drink nu graag ice tea met prik of barleduc prik Citroen. zoooo misselijk en verder drink ik weinig anders..