20 Reacties
2 jaar geleden
Ik drink ook alleen maar Fanta Zero. Het gekke is dat ik voor de zwangerschap alleen maar ranja 0,0% suiker dronk. Hier krijg ik nu maagzuur van
2 jaar geleden
Mijn vorige zwangerschap heb ik bijna alleen maar Coca Cola light gedronken, enige waar ik niet misselijk van werd 🤢. Ik dacht van het is niet de beste keus, maar het is beter dan helemaal geen vocht binnen krijgen 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Ik drink hier ook veel cola dan houd het misselijkheid beetje in bedwang 🥹
2 jaar geleden
Cola zero is ook mijn favoriet. Aardbeien ranja ga ik bijna van over m'n nek. Alleen zit hier ook caffeine in dus probeer ik het wel te beperken.
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben kreeg gister eventjes schuldgevoe ...
Van wie ?
2 jaar geleden
Ik herken het wel, had dit weekend ook opeens heel veel zin in fanta. De prik zorgt ook voor boertjes en die zijn gewoon eigenlijk heel fijn icm de misselijkheid. Ik heb toevallig gisteren aan de vk gevraagd hoe het zit met thee. Ik drink namelijk graag thee, maar thee zonder cafeïne die smaakjes trek ik ff niet icm misselijkheid en gewoon water drinken ben ik heel slecht in dus dan zou ik echt te weinig drinken. Nu met de vk afgesproken dat genoeg drinken echt belangrijker is dan iets meer thee drinken dan aangeraden. Wel drink ik dan hele slappe thee, heb vandaag 4 of 5 koppen gedronken met een zakje haha. Dus als je dat advies een beetje volgt, beter wel drinken dan niet. Ik zou voor de cola drinkers wel gaan voor de cafeïne vrije versie maar kan natuurlijk zijn dat die smaak je ook weer niet trekt haha.
2 jaar geleden
Reactie op Fiepelien
Ik herken het wel, had dit weekend ook opeens heel veel zin in fanta. De pr ...
Het werkt inderdaad opkrikkend ook, maar thee hielp bij mij om de scherpste randjes in de ochtend van de misselijkheid af te nemen, wel moet ik het bij 1 kop houden anders word ik misselijk van de thee ??
Wat ook erg vervelend is dat vele dingen niet meer smaken zelfs de zoetste mandarijntjes die ik een week geleden nog at zijn nu voor mij zo zuur dat ik het niet meer kan eten 🙃😢
2 jaar geleden
Reactie op lgraafje
Rooibos thee in alle varianten kun je gewoon onbeperkt drinken. Zit geen ca ...
Ik drink momenteel nog vrij veel normale zwarte thee. Rooibos lust ik dus echt niet 😞 bij mijn vorige zwangerschap hield ik er wel enigszins rekening mee maar tot nu toe zit ik dus nog in een patroon van veel normale thee drinken. Krijg wel m’n vocht binnen maar de theïne is natuurlijk minder goed 😞 nog maar even op zoek naar een alternatief.
2 jaar geleden
Ik lust geen cola, maar het helpt bij mij wel tegen de misselijkheid. Drink paar slokjes per dag, met een rietje zo ver mogelijk in me mond haha
2 jaar geleden
Reactie op Essiej90
Ik drink momenteel nog vrij veel normale zwarte thee. Rooibos lust ik dus e ...
Zonnatura heeft een theïne-vrije zwarte thee 😊 Ik vind hem goed te drinken.
2 jaar geleden
Ik herken het ook, drink nu graag ice tea met prik of barleduc prik Citroen. zoooo misselijk en verder drink ik weinig anders..