20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Cxxmxx
Hi! Hoeveel weken ben je nu? Ik weet eerlijk gezegd niet zo veel af van pro ...
Ik ben nu 21 weken. Je darmen zijn belangrijk, ze worden ook wel de tweede hersenen van je lichaam genoemd.. tijdens een vaginale bevalling geef jij je bacteriën mee aan je kindje.
Ik heb toen zoveel drama gehad met krampjes dat ik nu op tijd wil beginnen met probiotica, zodat mijn darmen goed functioneren!
2 jaar geleden
Reactie op OMky
Heb je toen last gehad van krampjes bij je dochter? Hoor wel vaker dat je z ...
Ik zal niet zeggen dat ze helemaal geen krampjes had, het hoort er gewoon bij, maar het was geen lange periode!
Daarbij moet k wel zeggen dat zij geboren is op de natuurlijke manier en daar heb ik me toen heel erg in verdiept! Ze krijgen dan ook bepaalde bacteriën mee die zorgen voor een goede vertering + het lukte om borstvoeding te geven! Al met al voor haar denk ik een goede start aan bacteriën 😀
Al heb je dat niet allemaal in de hand natuurlijk!
2 jaar geleden
Reactie op RG5991
Ik zal niet zeggen dat ze helemaal geen krampjes had, het hoort er gewoon b ...
Fijn dat jullie er goed doorheen zijn gekomen. Ja ze krijgen idd bij een vaginale bevalling jouw darmflora mee. Een goede darmflora is gewoon superbelangrijk, want het kan ook rol aanhouden voor eczeem waar sommige moeders geen raad mee weten
2 jaar geleden
Reactie op OMky
Durf ik niet te zeggen. Heb orthica ook gebruikt, maar niet voor een lange ...
Dankjewel, twijfel nu tussen die 2 maar ik kende die van vitakruid nog helemaal niet!
2 jaar geleden
Ik gebruik deze dagelijks: https://www.drogist.nl/golden-naturals-probiotica-30-miljard-60-capsules.htm?channable=004ab66964003133373737308b&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA2eKtBhDcARIsAEGTG43_mcCrE9L9m27StqneKQUlv55JRFEA9PdiuGpDQxULVee1HTvPDdIaAroEEALw_wcB
De voeding die wij gaan gebruiken voor de baby is Hipp Bio Combitik. Hier zit ook probiotica in. Vorige kindje even borstvoeding gegeven, tijdje combi van borst en Hipp en daarna volledig over op Hipp. Weinig krampjes gehad.. Je weet nooit waar het aan ligt, het kan per kindje natuurlijk ook verschillen. Osteopaat ook geweest met mijn eerste kindje, puur ter controle na de bevalling. Dan kijken ze ook even alles na.
2 jaar geleden
Reactie op FCE.93
Ik gebruik deze dagelijks: https://www.drogist.nl/golden-naturals-probiotic ...
Deze zag ik ook voorbij komen. Ja ik heb ook HiPP gebruikt in combinatie met borstvoeding. Daarvoor eerst geitenmelk. Ging wel iets beter met HiPP, maar geen wauw verschil.
Osteopaat toen ook geweest en het waren echt zijn darmpjes en reflux. Bij de tweede weer langs de osteopaat om alles na te laten checken