15 Reacties

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Onze dochter is ook met heel donker haar geboren en dat is lichter geworden. Nu bruin/donkerblond/rossig licht ook erg aan de lichtinval. Ik ben ook heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat zijn!

één maand geleden

Reactie op aves5

Hier precies hetzelfde! Onze dochter is ook met heel donker haar geboren en ...
Ja hier ook ♡

één maand geleden

Heyy, wat een prachtig kindje hebben jullie! Ons zoontje is ook heel donker geboren, bijna zwart. Wordt nu wat blonder en ook rossig. Heb dit zelf ook gehad vroeger, maar nu ben ik van mezelf lichtbruin 🤭 het kan alle kanten op, zijn net toverballen die baby’s☺️

één maand geleden

Reactie op X_indy_04

Heyy, wat een prachtig kindje hebben jullie! Ons zoontje is ook heel donker ...
Wat lief je reactie! Ja ik ben gewoon ook benieuwd het komt in onze familie niet voor en vanuit daar r nieuwsgierige♡

één maand geleden

Reactie op broertje of zusje24

Ik zie helaas geen foto's van je prachtige kindje ! Maar het zal prachtig zijn

één maand geleden

Onze dochter werd geboren met heel donker haar (linksboven) Daarna werd ze lichter en leek ze echt rossig (linksonder, 15 mnd oud) en nu is ze midden/donker blond (rechts, 2 jaar). Wij vonden het ook zo vreemd dat ze rossig was want we hebben geen enkele roodharige in de familie. Ik ben zelf midden blond en mijn man is donker. Wellicht dat die mix de rode gloed heeft gegeven 🙂 Nu heeft ze af en toe in bepaald licht nog een rossig gloedje.

één maand geleden

Reactie op broertje of zusje24

Onze dochter werd geboren met heel donker haar (linksboven) Daarna werd ze ...
Ze is prachtig!!!

één maand geleden

Reactie op Lintimmermans95

Ze is prachtig!!!
Lief dankjewel 🌸 Jullie meisje ook, mooi klein poppetje

één maand geleden

Reactie op broertje of zusje24

Lief dankjewel 🌸 Jullie meisje ook, mooi klein poppetje
DankjeWel♡

één maand geleden

Onze zoon heeft ook wat rossig haar. Het verschilt soms hoe het licht er op valt of het blond of rossig is. Zelf heb ik rood haar en hoop eigenlijk dat ie mijn rode haren krijgt 👨🏻‍🦰. Ookal vond ik het zelf vroeger helemaal niet leuk.. en had ik niet verwacht dat ik er zo over zou denken. Maar zou het toch wel heel mooi vinden 🧡

één maand geleden

Reactie op Anita6

Onze zoon heeft ook wat rossig haar. Het verschilt soms hoe het licht er op ...
Prachtig kereltje ♡

één maand geleden

Reactie op Lintimmermans95

Prachtig kereltje ♡
Jullie meid mag er ook wezen 😍💕

één maand geleden

Mijn vriend is ook wit geboren en ik blond maar mijn vriend heeft wel een licht rossig baardje en ik altijd al een rood richt tint in mijn haar, zie nu ook met bepaald licht inval een rode/rossige gloed op d'r haartjes, Mijn zus d'r oudste heeft ze samen met een half Antilliaan, zwarte kroesharen... mijn zus is als enige ook met donker haar geboren... hun oudste dochter was blond bij de geboorte toen rossig en nu weer blond stijl haar... ze lijkt qua uiterlijk sprekend op d'r papa.... ze hebben nog 2 kinderen en die hebben blonde krullen en de ander wel blond kroeshaar haha en die zijn nu 18, 16 en 14 jaar

één maand geleden

Reactie op LoraineG1991

Mijn vriend is ook wit geboren en ik blond maar mijn vriend heeft wel een l ...
Ik denk dat jullie meisje straks gewoon blond wordt met mogelijk een rode gloed op d'r haar,.... maar prachtig is ze sowieso ♡