6 Reacties

2 dagen geleden

Hier praktisch hetzelfde! Alleen geen droom voeding meer. Ochtend en avond is borst, rond 10.30 en 14.30 een fles kunstvoeding. Eet ongeveer een halve boterham hier.

2 dagen geleden

Met onze dochter ook 6.5 maand zitten wij nu op t volgende schema: 7.00 papfles 200 Rond 8.45 valt ze vaak in slaap voor ong een half uurtje 10.00 fruithapje 12.00 broodje en daarna fles van 210 daarna gaat ze meestal gelijk slapen verschilt beetje per dag hoelang ± 15.00 (soms eerder soms later afhankelijk van dr slaapje) krijgt ze 1 of 2 maisvingers en wat water 16 00 fles 210 17.30 warme maaltijd Hierna valt ze meestal weer in slaap 19.30 fles 210 Daarna naar bed en slaapt de hele nacht door

2 dagen geleden

Als je volledig bv geeft is het vaste voedsel in principe echt alleen om te oefenen. Melk is nml de hoofdvoeding tot 1 jaar. Je geeft dus een ‘oefenhapje’ na een borst voeding zeg maar. Dus niet in plaats van. Onze zoon krijgt dus om de 2,5 a 3 uur melk en 1x per dag een groente hapje.

2 dagen geleden

Reactie op Zwanger1989

Hier praktisch hetzelfde! Alleen geen droom voeding meer. Ochtend en avond ...
Dank voor je reactie! Ja droom voeding word hier steeds korter wel. Maar word altijd rond half 11 beetje wakker en als ik niet geef, word ie wel echt wakker en gaat ie wel echt huilen. En liever zo voordat ik naar bed ga, en lekker doorslapen tot half 8 dan nog ergens midden in de nacht :) Voor mn gevoel krijgt ie best veel eten en voeding maar als jullie schema er zo op lijkt moet ik me geen zorgen maken :) hij is ook niet te dik ofzo. En als ik het niet doe ( wat ik uiteraard probeer ) gaat ie ook echt 'zeuren' om die bv of fruit/boterham/avond eten

2 dagen geleden

Reactie op XxLizzy💖

Als je volledig bv geeft is het vaste voedsel in principe echt alleen om te ...
Dankje! Jaa dat klopt. Maar omdat hij zo gek is op het normale eten en gewoon goede porties eet naast de borstvoeding, was ik bang dat het te veel zou zijn :) als ik het niet geef gaat ie er ook echt een beetje om 'zeuren'

één dag geleden

Reactie op Tiffany-

Dank voor je reactie! Ja droom voeding word hier steeds korter wel. Maar wo ...
Gewoon doen wat werkt voor je eigen kindje! Vergelijking is soms fijn, maar kan ook soms onzeker maken. Als je nog volledig bv geeft zou ik me sowieso geen zorgen maken.. dat past zich heel mooi aan, aan wat ze vragen en nodig hebben..