8 Reacties
10 maanden geleden
Ja heerlijk♡
Grote kans dat je meisje gewoon een egte doener is en niet snel bang
10 maanden geleden
Past dan helemaal bij deze dame. Een echte ondernemer, lekker doen, in actie komen en daardoor ontdekken!
10 maanden geleden
Geweldig zeg! Onze staat of loopt niet ofzo maar is wel een rouwdouwers in andere opzichten. Stoeien, als hij iets wil pakken stopt hij niet tot hij t heeft etc etc. Heerlijk dat karaktertje!
10 maanden geleden
Onze eerste was dit, liep met 9.maanden achter een wagentje.. is inmiddels 3 en motorisch.super sterk. Goed in allerlei sporten en weet goed wat hij wel en niet kan. Is een druk mannetje (verwacht adhd, net als papa) ons meisje is 8 maanden en rolt alleen maar, rustige vrolijke baby. Eerste heeft echt een temperament. Tweede lijkt meer te praten en kletsen. Elk kindje is anders, kaar verschillen zijn hier ook enorm.. (en fijn, een rustig ding erbij haha)
10 maanden geleden
Hier ook een dame van 13 juni! Ze staat nog niet, maar ontwikkelt zich inderdaad ook heel snel. Ze begon een maand geleden ongeveer met mama zeggen, kruipt er flink op los en is totaal niet bang. Ze is heel vrolijk, lacht en maakt contact met iedereen. Wil ook al heel veel staan sinds ze 4 maandjes is ongeveer. Enige waar wij tegen aan lopen is dat ze van 1,5 maand tot ongeveer 4 maand van 21u tot 9 doorsliep. Helaas vanaf daarna niet meer. In het begin was ze 1 keer wakker, maR de laatste 1,5 maand a 2 maanden is het normaal om er 10x of vaker uit te moeten🙈
10 maanden geleden
2 blauwe bulten op dr voorhoofd in een uur omdat mevrouw heeft besloten dat ze wel wil oversteken van de tafel naar de bank, maar dat kan ze duidelijk nog niet 😅
10 maanden geleden
2 blauwe bulten op dr voorhoofd in een uur omdat mevrouw heeft besloten dat ...
Oh oh 🙈
Ik herken dit wel wat van mijn oudste. Die was niet zo snel met alles maar wel van dat doordouwen en gefrustreerd vooral als iets niet lukte.
Rond 1 jaar kon hij staan en binnen de kortste keren ging hij proberen te lopen xD
Niet rustig en voorzichtig stapje voor stapje. Nee hoor gas erop haha!
Ook vrij snel daarop proberen te rennen en klimmen dus de nodige blauwe plekken en tand door de lip gehad. Zo erg dat we ook echt zo zaten van wat zal de opvang wel neit denken xD Maar regelmatig had hij daar ook een blauwe plek omdat hij weer eens probeerde op iets te klimmen haha.
Nu ook nog steeds motorisch erg sterk.
10 maanden geleden
Denk ook dat het echt bij haar karakter hoort. Als ze iets ouder zijn weten ze natuurlijk wel wat meer oorzaak-gevolg. Tenminste bij onze oudste die durfde eerst wel van hoogte af te springen en nu zie ik hem wel eens twijfelen. Ik zie dan ook ons nichtje die was bij haar eerste stapjes al veel voorzichtiger en dat zie ik nu ook nog in haar motoriek terug.