39 Reacties
20 dagen geleden
Het is ook niet dat wij luidruchtig doen, dat ze van ons wakker kan worden. Vaak blijven wij namelijk meteen boven omdat we elk uurtje slaap pakken wat we pakken kunnen.
Maar soms laat ze zich in de avond ook niet weg leggen en resulteert dat er dus in dat we van 19 tot 4.30 met haar bezig zijn en alle bovenstaande punten af moeten gaan. Soms slaapt ze dan even voor een kwartier maar wordt dan toch weer helemaal hysterisch wakker. Dit gedrag herhaalt zich elke nacht.
We zitten nu op het punt om haar ‘dan maar te laten huilen’. Hoe zielig dat ook klinkt, en hoe erg dat ook tegen ons gevoel in gaat, wij zijn OP en weten het niet meer. 😔
20 dagen geleden
Ah wat dik kut voor jullie zeg! Als ik je verhaal zo lees zou ik ook iets medisch bedenken, omdat je alles hebt uitgeprobeerd… maar als het niet de hapjes zijn geen idee… hier inmiddels ook ongeveer sinds hapjes onrustige avonden. We zitten nu snachts weer aan een fles dan gaan we even uurtje / 1,5 spelen en dan weer in bed. Maar ook inderdaad niet in slaap te krijgen anders. Hiervoor was het ook krijsen en niet stil te krijgen. Auto rijden hier ook geprobeerd, slaapcoach zegt afhankelijkheid speen… ik vermoedde oververmoeidheid, dus langer laten slapen dan schema en helpt dus ook niet.
20 dagen geleden
Heftig hoor 🥺
Misschien kan een osteopaat iets voor haar betekenen? Of een chiropractor? Barnsteen? Diffuser met een rustgevende olie? Massage voor t slapen gaan? Huid op huid?
20 dagen geleden
Reactie op mvogg
Je zou nog eens kunnen proberen om iets in je schema aan te passen, maar da ...
Zij heeft inderdaad een schema voor ons gemaakt. Qua ritme overdag doen ze het daar goed op. Maar ‘‘s nachts dochter dus niet. Al vermoed ik dat ze echt gewoon dikke krampen heeft…
20 dagen geleden
Reactie op mvogg
Je namiddagdut naar een kwartier aanpassen en een wakkertijd aanhouden van ...
Ik heb al is geprobeerd om dat dutje in te korten, maar dat trekken ze beide niet. Dan zijn ze echt al om 17.30-17.45 moe en willen naar bed, wat weer resulteert in vroeg wakker worden. 😕
Een wakkertijd van 2.5 uur is ook niet mogelijk. 2 uur is al erg lang voor ze. Gecorrigeerd zijn ze nu 4,5 maand, zijn met 34 weken geboren.
20 dagen geleden
Reactie op Valleryvvu
Heftig hoor 🥺
Misschien kan een osteopaat iets voor haar betekenen? Of ee ...
Wij zijn inderdaad (ook al😒) naar een osteopaat geweest. Kon niks vinden. Misschien maar een gokje aan een ander wagen dan. Maar heb al zo veel geprobeerd, en heeft mij ook al genoeg geld gekost. (Alles x2 he 😋)
20 dagen geleden
Reactie op Dany
Zijn haar oren nagekeken? Of hebben jullie al een keer een pijnstiller gebr ...
Toevallig vorige week op het cb, waren schoon. Paracetamol wel gegeven met hevige verkoudheid maar dat hielp niet echt…
Ik denk ook pijn gezien de scheten laten. Maarja waarvan? Waarom alleen in de nacht? We zijn al 5 dagen gestopt met hapjes.
20 dagen geleden
Reactie op lisannnie
Toevallig vorige week op het cb, waren schoon. Paracetamol wel gegeven met ...
Ah oke! Mijn oudste heeft namelijk snachts een half jaar zo goed als niet geslapen ivm chronisch dubbele oorontsteking, enige wat hielp was nurofen. Misschien kan je dat nog als pijnstiller proberen, maar ben toch zelf altijd wel voorzichtiger met nurofen. Misschien toch nog steeds van de hapjes... Of een virusje. In ieder geval heel vervelend en pittig!
19 dagen geleden
Ah wat vervelend! Wij hebben een lastige periode gehad met onze zoon, hij is toen een paar nachten opgenomen in het ziekenhuis op de huilpoli. Niet niks, maar hierdoor zijn we hem beter gaan begrijpen en sindsdien doet hij het veel beter. Hij had uiteindelijk veel honger en last van reflux. Sinds we dat weten kunnen we hem goed helpen.
19 dagen geleden
Reactie op EvenwichtigeHorizon186875
Ah wat vervelend! Wij hebben een lastige periode gehad met onze zoon, hij i ...
Hoe werkt zo’n huilpoli? De slaapcoach die wij hebben wilde namelijk eerder onze zoon ook laten opnemen, hij huilde 24/7.
Nu met mijn dochter dus weer met de handen in het haar en denk ik soms… misschien is het beter als anderen haar is meemaken, wij weten het gewoon niet meer.
Wat doen ze dan tijdens zo’n opname?
19 dagen geleden
Reactie op lisannnie
Hoe werkt zo’n huilpoli? De slaapcoach die wij hebben wilde namelijk eerder ...
Bij de huilpoli kijken verschillende disciplines mee waardoor het huilen kan komen. Bij ons was het o.a. fysiotherapeut, verschillende artsen, logopedist en babypsycholoog. Ze namen onze zoon een paar dagen op om te kijken wanneer hij huilde. Bij ons was dit 4 dagen. We mochten de hele dag er zijn.
Maar het fijne was dat ze hem helemaal konden volgen en daardoor wel konden ontcijferen waar hij last van had. Ze hebben ook alle kennis. Bij ons was het na dag twee al duidelijk!
19 dagen geleden
En koemelk allergie? Mijn nichtje doet dit ook al een halfjaar lang snachts, overdag verder prima.. begon met die leeftijd op te spelen.. maar hebben de juiste melk nog niet gevonden ( wil je geen angst aan praten uiteraard, maar het gedrag was daar ook vooral snachts.. en gezien je ook scheten laten benoem)