22 Reacties

3 maanden geleden

Nou je het zegt ja. Mijn dochter laat ook ineens veel meer scheetjes. Ik ben ook alweer begonnen met fietsen en buikmassages, onbewust 😂

3 maanden geleden

Baby’s met borstvoeding gaan op een gegeven moment minder poepen, dat kan hun darmen een beetje in de war brengen. Als ze dan weer poepen kan het soms even dwars zitten Als ze liggen hebben ze volgens mij meer last van hun darmpjes, net zoals met de krampjes aan het begin

3 maanden geleden

Same here....heel vermoeiend idd

3 maanden geleden

Hier ook, bizar!

3 maanden geleden

Reactie op Lana_vdz

Nou je het zegt ja. Mijn dochter laat ook ineens veel meer scheetjes. Ik be ...
😂 Ik ook! Ik had het maar geaccepteerd en dacht dat ik de enige zou zijn maar het hangt dus blijkbaar in de lucht 😂

3 maanden geleden

Hier heel het zelfde, ben blij dat ik niet de enigste ben, hier een jongenvan 15weken, wel flesjes maar is echt onrustig moet scheetjes laten snachts en je ziet hem wrikkelen in zijn slaapzak van ongemak

3 maanden geleden

Reactie op Lisa001

Hier heel het zelfde, ben blij dat ik niet de enigste ben, hier een jongenv ...
Ja die van mij ook! De beentjes vliegen de lucht in met haar oogjes dicht 🥺 Hopelijk is het een fase en zal het snel voorbij gaan

3 maanden geleden

Herkenbaar! Hier 13 weken en hij laat zoveel scheetjes, dat hij er wakker van wordt. Voornamelijk overdag waardoor hij max een kwartier kan slapen 🙁 ik geef borstvoeding en probeer er zoveel mogelijk op te letten dat hij rustig drinkt, een boertje laat en in mijn eigen voeding dat ik pittig eten vermijd en weinig cafeïne binnen krijg. Helaas tot nu toe geen verbetering.. Iemand nog tips wat ik zelf kan doen qua voeding?

3 maanden geleden

Zelfde hier. Vannacht voor het eerst op haar buikje laten slapen, ging stuk beter.

3 maanden geleden

Reactie op A1A

Herkenbaar! Hier 13 weken en hij laat zoveel scheetjes, dat hij er wakker v ...
Ik ben zelf helemaal gestopt met cafeïne, groene thee en pittig eten. Dat was voor mij de tip. Mijn dochter reageerde daar heel vroeg al heel heftig op ☹️

3 maanden geleden

Hier ook!! Hij krijgt flesvoeding dus kan niet aan mijn voeding liggen. Ik denk steeds dat het nog van het rota vaccin komt. Maar weet het ook niet zeker natuurlijk.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hij poept nu wel minder vaak, heeft last van zijn buikje en als hij poept is het een soort diarree. Was blij om net uit de krampjesfase te komen, lijkt er weer een nieuwe krampjesfase te zijn gestart 😕

3 maanden geleden

Hier ook..vooral tijdens drinken. Ik geef Bv.. maar elke x als ie wil aanhappen is het brullen

3 maanden geleden

Reactie op Lillth

Hier ook!! Hij krijgt flesvoeding dus kan niet aan mijn voeding liggen. Ik ...
Met die gedachte belde ik zojuist nog met het CB. Ik zei nog dat de klachten begonnen sinds de tweede dosis rota. De link werd niet perse gelegd. Hij poept plotseling om de dag en heeft daarbij diarree. Hij heeft last van zijn buikje en verkrampt er soms van. Laat veel scheetjes, maar geeft alleen plasluiers terug. Tenzij hij poept, dan zijn het plotseling een paar luiers achter elkaar. CB zei dat ik meer water moet drinken (BV) en dat de klachten ook aan doorkomende tandjes te wijten kunnen zijn. Ik moet zeggen hij stopt alles in zijn mond en lijkt jeuk aan zijn tandvlees te hebben.

3 maanden geleden

Reactie op do2806

Met die gedachte belde ik zojuist nog met het CB. Ik zei nog dat de klachte ...
Oohh ja ik herken dit verhaal helemaal. Hier ook diarree en doet ook alles in zijn mond. Zou zo maar kunnen... Dankje voor je reactie. Nou we gaan het allemaal wel zien. Ik denk maar steeds: het is een fase😅

3 maanden geleden

Reactie op do2806

Heel herkenbaar. Hij poept nu wel minder vaak, heeft last van zijn buikje e ...
Precies dit! Slaapt hij eindelijk (onder leiding van een slaapcoach lukt het inslapen eindelijk een klein beetje), wordt hij na 20/30 minuten wakker door.. scheetjes! Als iemand nog een tip heeft, hoor ik dat graag

3 maanden geleden

Reactie op A1A

Herkenbaar! Hier 13 weken en hij laat zoveel scheetjes, dat hij er wakker v ...
Onze jongen had er ook veel last van ben toen op advies van lactatiekundige 3 weken gestopt met koolsoorten en zuivel dat heeft veel geholpen. Misschien helpt het bij jou ook?

2 maanden geleden

Hoe gaat het bij iedereen met scheetjes? Hier nog steeds last van helaas

2 maanden geleden

Hier ook nog altijd scheetjes, maar is al beter, heb ook een afspraak nog gemaakt bij de osteopaat🤞

2 maanden geleden

Reactie op A1A

Hoe gaat het bij iedereen met scheetjes? Hier nog steeds last van helaas
Ook wij hebben er nog last van maar wel beter als eerst! Ik haal haar ik de nacht uit haar slaapzak zodat haar beentjes wat vrijer zijn en het lijkt te werken. Ook als ze wat pijn lijkt te hebben pak ik haar beentjes en beweeg ik ze van links naar rechts en dan slaapt ze weer door🤷🏽‍♀️ het is nog elke dag puzzelen maar het lijkt beter te gaan