4 Reacties

Heel herkenbaar, hier is niks goed. Alles wil ze zelf bepalen. Maar bed gaan is een drama. We moeten echt bij haar blijven tot ze slaapt. Ze sliep als klein babytje heel snel door maar daar is niks meer van te merken. Drie keer per nacht gilt ze het hele huis bij elkaar tot we bij haar gaarn zitten tot ze slaapt.
Precies t zelfde! Krijg hem pas op bed als hij letterlijk omvalt van vermoeidheid .overdag slapen wil hij niet dus rondjes in de auto rijden zodat hij wel slaapt en sinds eergisteren slaapt hij op de bank... En op kdv slaapt hij gewoon als een roosje ... Tis nu al 4 weken zo dus hoop toch dat het een keer beter wordt .. snachts ook vaak wakker en opeens weer flesje willen. Is dat ook herkenbaar bij jullie? Vannacht vanaf half 11 tot half 6 elk half uur wakker...half uur wakker half uur slapen en zo door 😭🥱

gisteren

Reactie op Fromauntietomummy

Precies t zelfde! Krijg hem pas op bed als hij letterlijk omvalt van vermoe ...
‘s nachts vraagt ze eigenlijk altijd wel om melk🤣 maar dat zijn we inmiddels wel gewend.. we moeten bij haar liggen tot ze in slaap valt (met veel drama) en dan slaapt ze best goed in als ze niet te oververmoeid is.. als ze dat wel is word ze dus elk uur wel wakker.. ik heb het ook opgegeven om haar in haar eigen bedje te houden, rond een uur of 3 ligt ze bij ons in het midden en slaapt ze dan door tot 7:30. Maar het is nu al een paar weken zo en het is echt de pittigste regressie tot nu toe😀

gisteren

Reactie op BemoedigendeSterrenbeeld456817

Heel herkenbaar, hier is niks goed. Alles wil ze zelf bepalen. Maar bed ga ...
Ik voel je echt, ik denk dat we nog even vol moeten houden maar het is voor ons echt de heftigste regressie tot nu toe. En dan ook overdag de grenzen opzoeken en veel “nee” zeggen en tegen werken is erg pittig.