5 Reacties
één dag geleden
Hier vooral herkenning in het feit dat je slaap wilt. Mijn kleine meid is ook 6.5 maand en die begint eigenlijk nu pas makkelijker te slapen. Tenminste tot 1.5 week geleden sliep ze vrij goed en deed ze lekker veel ditjes overdag ook en begon ze net de nachten te slapen. Maar nu pffff ......
Ze wilt alleen maar weet gedragen worden (de eerste 4 maanden ook bijna 24/7 op me gehad want ze had veel last van reflux en was een huilbaby), ze valt alleen maar in slaap in de arm en als we haar terug leggen slaapt ze met geluk maximaal 1 uur.
Helaas geen tips voor je. Ik krijg van iedereen te horen dat het een fase is en dat het even volhouden is.
10 uur geleden
🫶 Herkenning van lotgenoten is in ieder geval fijn. Dan voelt het toch ‘normaler’ ofzo. Hopelijk gaan onze kindjes snel beter slapen!
Tips of andere inzichten zijn nog steeds welkom!
9 uur geleden
Het is alsof jij mijn verhaal schrijft. Peuter die elke ochtend 5 uur wakker is (em baby nu ook al weken) en ook echt elke 2 uur komt. Speen weigert ze, fles weigert ze, wiegen weigert ze...alleen maar borst. Gevolg; ik doe alle nachten en kan in de avonden nergens heen als de kids slapen(want weigert fles). Pff ik ben kapot en verdrietig.