7 Reacties

16 dagen geleden

Helaas had mijn kleine de eerste slaap regressie supper lang tot een week geleden dat is mogelijk hij kwam ieder uur. Na overleg met consultatiebureau zijden ze mij dat dat dus zo lang kan duren hij is nu bijna 6 maanden en merk dat hij nu de laatste 2 nachten komt hij 2 keer en dat is geen probleem want hij slaapt dan eindelijk veder. Maar erna is hij rond 5 uur klaar wakker… ik denk dat hij nu in de volgende slaapregressie zit. Of dat hij tandjes krijgt. Hier geen tips ik hem slaap training met me kleintje. Maar wel dat je niet de enigste bent.

16 dagen geleden

Ik denk dat wij er ook in zitten, vannacht heb ik oprecht elk uur gezien, zo vermoeiend. Ik voed haar weer in slaap of kriebelen over haar hoofd en sussen werkt soms ook. Ze is een buikslaper, als ik haar op d'r zij had gelegd voor de voeding, sliep ze soms ook ineens weer zonder te voeden

16 dagen geleden

Dit en overdag mega moeite met in slaap vallen. Ik weet alleen niet wat ze gaat leren want ze kan nog niet eens rollen😅

15 dagen geleden

Mijn kindje is ook sinds dinsdag 6 maanden en wat een rot nachten ze sliep eerst van 7 tot half. 9 door maar nu elk half uur wakker ze wilt echt alleen bij mij zijn ze slaapt op haar eigen kamer dus om het half uur wakker worden is voor mij heel slopend ben echt kapot

15 dagen geleden

Idem! Net 6 maanden en weer 2 nachtvoedingen ipv 1. Ze komt lastig in slaap 's avonds en is vaker wakker. Daarnaast start de dag voor 6en 😭 Terwijl ze normaal altijd netjes wakker werd tussen 6:45&7:30 Hier drinkt ze ook mega slecht. Hoe is dat bij jullie?

15 dagen geleden

Reactie op larissave22

Dit en overdag mega moeite met in slaap vallen. Ik weet alleen niet wat ze ...
Haha hier ook niet. Rolt alleen op d'r zij. Verder niks. Maar is wel aardig aan het gillen, brabbelen en gorgelen ofzo. Haha. En ze kan zelf d'r speen bedienen. Alleen gooit ze m weg. Dus dan is in je mond terug doen erg lastig🤣

15 dagen geleden

Onze dochter zit er ook in. Het gaat nu iets beter nadat we haar in haar babynestje leggen. Het nestje ligt dan in haar eigen ledikant. Het lijkt alsof ze meer geborgenheid nodig heeft. Vannacht sliep ze tussen ons in en heeft ze de hele nacht ineens doorgeslapen terwijl ze de afgelopen weken ook 6x per nacht gemiddeld huilend wakker werd.