12 Reacties
19 uur geleden
07.00 uur flesje 180 cc
Ong 08.30 tot 09.30 slapen
10.00 uur fruithapje
11.45 uur flesje 180 cc (soms brood proberen
12.00 tot 14.00/14.30 uur slapen
15.00 uur flesje 180 cc
16.30 tot 17.15 slapen
17.15 groentehapje.
18.45 uur flesje 210 cc
19.15 uur slapen tot volgende ochtend
19 uur geleden
Reactie op Lana_vdz
Te moeilijk om uit te leggen....
Ze komt iig heel vaak
Oh jij hebt een app super handig dit😅
Ja zij komt echt nog om de twee uurtjes kun je zeggen 😬
19 uur geleden
Reactie op MichelleWolters
07.00 uur flesje 180 cc
10.00 uur fruithapje
11. ...
Na haar schema ziet er best t zelfde uit ook met hapjes en af en toe brood.
Zij drinkt haar fles van de avond niet altijd leeg moet ik zeggen. Ik denk dat ze dan nog vol zit .. Geef haar dan 180cc en blijft meestal 100cc over.
18 uur geleden
Reactie op FahimaS
Hoi Kayleigh mijn baby van 6 maanden drinkt om de 3/4 uur 180ml laatste fle ...
Hoi Fahmi,
Jaa zoals het hoort hahah. Moet toegeven mn dochter houdt van eten. Maar snap echt niet waarom ze nog zo vaak komt.
Ze ligt nog bij mij op de kamer ga vandaag schuiven misschien doet t wat met haar grote zus op één kamer. En misschien de laatste fles iets meer vulling zetten zodat ze doorslaapt tot de ochtend.
Dankjewel mama🥰
18 uur geleden
Rond 19:30 naar bed met borstvoeding. Dan rond 22:30 een droom voeding en slaapt ie meestal door tot 07:30. Maar dat is pas sinds hij op zijn eigen kamer ligt. Rond 5 maanden hebben we dat gedaan. (Nu ruim 6,5 maand) Daarvoor in de co sleeper en kwam hij ook nog(soms) rond 2 en altijd tussen 4/5 uur. Werd waarschijnlijk toch wakker van onze draai en slaap geluiden.
18 uur geleden
Reactie op Tiffany-
Rond 19:30 naar bed met borstvoeding. Dan rond 22:30 een droom voeding en s ...
Hi Tiffany.
Aah oke oke. Ja zij slaapt ook nog in een co sleeper. Jaa, soms kom ik de kamer in of moet ik niezen en schrikt ze ook wakker.
Ben nu ook buiten om bedje te halen😅 denk dat dat veel verschil zal maken met een goeie fles pap dat ze door zal slapen 💫
13 uur geleden
Reactie op Kayleigh_31
Hi Tiffany.
Aah oke oke. Ja zij slaapt ook nog in een co sleeper. Jaa, soms ...
Ja precies! Zou ik zeker proberen. Ik zag er ook tegen op omdat ik dan snachts eruit zou moeten om te voeden, maar dat is dus nooit gebeurd omdat hij ineens ging doorslapen :)
13 uur geleden
Reactie op MichelleWolters
07.00 uur flesje 180 cc
10.00 uur fruithapje
11. ...
Hier een beetje hetzelfde ritme wel met andere flessen. Ook slaapt mijn kleine dame niet door en komt nog voor een droomvoeding tussen 22/23u.
Onze dochter wordt vaak nog rond 1/2u wakker voor een speentje en ergens tussen half 4 en 6u wordt ze wakker wakker. Ik geef haar geen fles in de nacht tenzij ze overdag echt minder dan 800cc heeft gedronken. Als ze wakker is huilt ze ook niet maar lig te keten in bed is gewoon vrolijk. Dus in mijn ogen geen honger. Als ik een fles geef drinkt ze deze vaak wel op maar dan drinkt ze haar ochtendfles enorm slecht en gaat het ritme van de dag er van een beetje aan. Daarnaast slaapt ze niet veel sneller in, dus ik laat haar vaak maar in bedje liggen (ligt in de nacht nog in de co sleeper) of ik neem haar bij mij in bed. Vaak valt ze dan nog wel eens in slaap als ik haar bij me neem en begint haar dag rond half 7. Rond kwart voor 7 staan we op 7u eerste fles.
Helaas geen tips maar wel herkenning van nachtelijk wakker worden. Hopelijk gaat dit snel over want ik vind dit wel slopend moet ik eerlijk zeggen. Voor mn gevoel weet ik soms ook niet waar ik goed aan doe wel/geen fles etc. Ik doe ook maar wat 😅