11 Reacties

10 dagen geleden

Oh heel herkenbaar wij hebben momenteel echt hetzelfde! Ben ook benieuwd naar tips!

10 dagen geleden

Heel herkenbaar helaas 😥. Wij zijn nu drie weken onderweg. Hoe slaapt ze overdag? Dat is bij ons ook een drama (zal elkaar ook wel versterken). Helaas geen tips, wel herkenning. Sterkte!!

10 dagen geleden

Heel herkenbaar! Bij ons begonnen tijdens sprong 4, nooit meer over gegaan. Nu dik 6 maanden oud. Helaas ook geen tips...

10 dagen geleden

Heel herkenbaar. Hier nooit een goede slaper geweest, maar sinds sprong 4 is het drama overdag en snachts. Zeker nu wanneer er veel snot is. Elke 3kwartier/uur wakker bijna als hij niet op ons slaapt. Heel veel sterkte lieve mama's. Het is mega pittig.

10 dagen geleden

Ik volg even. Bij ons sinds twee weken ook hetzelfde verhaal. Dochter is bijna 6 mnd… slaapt overdag wel goed maar nachten zijn drama…

9 dagen geleden

Ik lees mee, wij hebben precies hetzelfde. Soms 15x eruit na middernacht 🫠

8 dagen geleden

Oh die herkenning is al zo fijn maar jongens wat pittig he! Mijn eerste had dit totaal niet en inderdaad vanaf sprong 4 ongeveer.. Nu hadden we gisteren voor t eerst een nacht met maar 2x!! Nu 6maand en bijna 2wk.. maar nog niet doorgezet helaas.

8 dagen geleden

Hier ook herkenbaar.. soms wel 10x in een nacht eruit. Vannacht maar 1x (wel om 00.15u nog gevoed) en uitgeslapen tot 7.15. Hier heel blij mee. Merk dat t voor ons steeds zwaarder wordt. Ik ga laatste avonden maar ook half 9 naar bed om het vol te houden

7 dagen geleden

Ik geloof dat ik inmiddels om ben door de post: 6 maanden, slaaptraining? Waar in de Ferber methode wordt genoemd.. nu nog bedenken wanneer

7 dagen geleden

Veel herkenning maar geen oplossingen he? 😵‍💫 ik lees ook maar even mee. Hier ook sinds sprong 4. 'S nachts somst wel 2 tot 3 u achter elkaar wakker, niet huilen, maar gewoon liggen kletsen en druk met zichzelf 😅 Vannacht toevallig doorgeslapen, maar ze sliep ook pas om 22 u.. 5.5 maand trouwens, middenin sprong 5 en snotverkouden. 🙈

21 uur geleden

Reactie op S18

Veel herkenning maar geen oplossingen he? 😵‍💫 ik lees ook maar even mee. ...
Helemaal dit, maar nu 6.5 maand en het gaat steeds beter! Zowaar nu alleen om 4.30u fles en dan slaapt ze tot circa 7. Toch sprong denk ik in combinatie met verkouden eenz