33 Reacties

één maand geleden

Ben heel blij met de tip voor de oball hier door meerdere van jullie! Mijn zoon ligt er heerlijk mee te spelen nu!

één maand geleden

Hier is Bram helemaal weg van de puppy van VT tech

één maand geleden

Reactie op manonn1996

Hier is Bram helemaal weg van de puppy van VT tech
Heb je een afbeelding?

één maand geleden

Omybaby top speelgoed

één maand geleden

Reactie op Ive0602

Heb je een afbeelding?
Jaa zeker! Als het aan hem ligt dan heeft hij alleen dit 😂 de geluidjes en muziekjes is echt een groot succes

één maand geleden

Reactie op Sannie93e

Ik zou wel oppassen met dit soort speelgoed. Het is volgens mij niet heel v ...
Vanwege deze redenen, heb ik uiteindelijk de zippy toy van Ludi (Frans speelgoedmerk) gekocht bij Vertbaudet. Zelfde idee als die ufo, alleen dan (hopelijk) wel veilig. https://www.vertbaudet.nl/zippy-activiteit-ludi-blauw.htm?ProductId=341014350&FiltreCouleur=0502&FiltreTaille=TU&cmpid=SEA_GS_JOUETS&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWuVf3H6H3nV8wLxMbiE7PD4CQBWE32VJM_p7G2ZgDCVCcJvgdPnjHwaAn3uEALw_wcB

13 dagen geleden

Hebben mensen nog meer suggesties? Mijn dochter is bijna 6 maanden en vind het wel leuk om wat kerstcadeau s te vragen:)

13 dagen geleden

Mijn tweeling vindt boekjes heel leuk, bijtringen, loopkar met schuif dingetjes https://www.bol.com/nl/nl/p/little-dutch-little-farm-babywalker-fsc/9300000151079441/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000151079441&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmN6G9DkXTT0ykd44jwzxP-aO&gclid=Cj0KCQiA0--6BhCBARIsADYqyL_EQIdeg_wCam0p6RUHeVf2WDTDXRRFuPAt9cgahHRVUJd1E6VrARYaAl1tEALw_wcB En een stapel toren, knuffeltje… ze vinden het ook heel interessant als ik op een xylofoon muziek maak. We hebben ook een (volwassen) piano en ze vinden het ook heel leuk om op schoot te zitten en op de toetsen te rammen.

13 dagen geleden

De spiegel in de box vonden ze laatst ook heel leuk trouwens!

13 dagen geleden

Vormenstoof (omgooien en er weer in doen zonder deksel). Activiteiten tablet van v-tech vind ze ook leuk om op te slaan. De absolute topper is een hond van Fisher Price met een sok in z'n bek. Hij kruipt achteruit als ze aan de sok trekt en komt daarna weer naar voren. Vind ze echt fantastisch 🤩

13 dagen geleden

Favorieten hier! En dan nog een kubus met van die vormpjes etc op

13 dagen geleden

Reactie op twinklewinkle

De spiegel in de box vonden ze laatst ook heel leuk trouwens!
Wow dat is een grote box!?

12 dagen geleden

Een Nijntje knisperboekje is hier al weken favoriet. Ook gekleurde bakjes wordt veel mee gespeeld.