33 Reacties
één maand geleden
Ben heel blij met de tip voor de oball hier door meerdere van jullie! Mijn zoon ligt er heerlijk mee te spelen nu!
één maand geleden
Reactie op Ive0602
Heb je een afbeelding?
Jaa zeker! Als het aan hem ligt dan heeft hij alleen dit 😂 de geluidjes en muziekjes is echt een groot succes
één maand geleden
Reactie op Sannie93e
Ik zou wel oppassen met dit soort speelgoed. Het is volgens mij niet heel v ...
Vanwege deze redenen, heb ik uiteindelijk de zippy toy van Ludi (Frans speelgoedmerk) gekocht bij Vertbaudet. Zelfde idee als die ufo, alleen dan (hopelijk) wel veilig.
https://www.vertbaudet.nl/zippy-activiteit-ludi-blauw.htm?ProductId=341014350&FiltreCouleur=0502&FiltreTaille=TU&cmpid=SEA_GS_JOUETS&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAo5u6BhDJARIsAAVoDWuVf3H6H3nV8wLxMbiE7PD4CQBWE32VJM_p7G2ZgDCVCcJvgdPnjHwaAn3uEALw_wcB
13 dagen geleden
Hebben mensen nog meer suggesties? Mijn dochter is bijna 6 maanden en vind het wel leuk om wat kerstcadeau s te vragen:)
13 dagen geleden
Mijn tweeling vindt boekjes heel leuk, bijtringen, loopkar met schuif dingetjes https://www.bol.com/nl/nl/p/little-dutch-little-farm-babywalker-fsc/9300000151079441/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000151079441&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmN6G9DkXTT0ykd44jwzxP-aO&gclid=Cj0KCQiA0--6BhCBARIsADYqyL_EQIdeg_wCam0p6RUHeVf2WDTDXRRFuPAt9cgahHRVUJd1E6VrARYaAl1tEALw_wcB
En een stapel toren, knuffeltje… ze vinden het ook heel interessant als ik op een xylofoon muziek maak. We hebben ook een (volwassen) piano en ze vinden het ook heel leuk om op schoot te zitten en op de toetsen te rammen.
13 dagen geleden
Vormenstoof (omgooien en er weer in doen zonder deksel). Activiteiten tablet van v-tech vind ze ook leuk om op te slaan.
De absolute topper is een hond van Fisher Price met een sok in z'n bek. Hij kruipt achteruit als ze aan de sok trekt en komt daarna weer naar voren. Vind ze echt fantastisch 🤩
12 dagen geleden
Een Nijntje knisperboekje is hier al weken favoriet. Ook gekleurde bakjes wordt veel mee gespeeld.