17 Reacties

vorig jaar

Je hebt van die speciale speenkoorden hiervoor

vorig jaar

Je hebt ook deze spenen van Bibs. Wij gaan deze gebruiken bij onze zoon. Dochter heeft de ronde en pakt ook niks anders meer helaas.

vorig jaar

Reactie op Shann92

Je hebt ook deze spenen van Bibs. Wij gaan deze gebruiken bij onze zoon. ...
Wij willen echt een platte. Werd ons toen geadviseerd. Deze zou volgens die tandarts het gehemelte ook naar kunnen vormen 😊

vorig jaar

De ronde Bibs speentjes kun je ook met een platte speen krijgen. Er zijn momenteel drie soorten spenen.

vorig jaar

Reactie op Feetj

Wij willen echt een platte. Werd ons toen geadviseerd. Deze zou volgens die ...
Precies. Wordt volgens mij echt afgeraden om. Zeker door tandartsen. Die bibs

vorig jaar

Reactie op Annbl91

Precies. Wordt volgens mij echt afgeraden om. Zeker door tandartsen. Die bi ...
Zie ook wel het verschil bij kindjes met de ronde bibs en het gebit van mijn zoontje. Trekt allemaal zo snel krom! Daarom twijfel ik een beetje tussen deze 2.. hele goede ervaringen met Philips, maar vind die plaatjes zo stom 😂 natuurlijk niet het belangrijkst maar ben vooral benieuwd of het een zelfde speentje is

vorig jaar

Heb echt spijt dat ik heb gekozen voor Bibs. Mijn dochter gebruikt het nog steeds. Afleren gaat echt moeilijk. Zou zeker voor Philips gaan. Bij de tweede ga ik difrax of iets anders gebruiken, in ieder geval geen bibs

vorig jaar

De spenen van Medela zijn ultra plat (newborn en soft silicone sowieso) en je hebt een nieuwe lijn van Difrax LOVI die zijn ook heel dun

vorig jaar

De ronde bibs zijn wel 'dezelfde' vorm als een tepel, ik begreep dat het daarom juist fijn was in combinatie met borstvoeding? Iemand hier tips over? 🥰

vorig jaar

Reactie op Uprising

De spenen van Medela zijn ultra plat (newborn en soft silicone sowieso) en ...
Medela pakte mijn zoontje niet. De nieuwe difrax ken ik nog niet! Ook even naar kijken😊
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

De ronde bibs zijn wel 'dezelfde' vorm als een tepel, ik begreep dat het da ...
Zelf zou ik echt eerst een ander speentje proberen. Ik wil zelf ook graag borstvoeding geven. Mocht hij nou echt geen andere pakken dan kan het altijd nog 😄

vorig jaar

Hey Feetj, ik zit op dit moment met exact hetzelfde dilemma en tijdens het googlen kwam ik op jouw vraag hier uit 🤭 van in het begin weigerde onze baby Bibs/Friggs/.. en Avent nam ze vlotjes aan. Dus ik vroeg me af: heb jij al iets nieuws geprobeerd zoals die platte bibs? En wat is je ervaring? 😊

vorig jaar

Wij hebben de difrax lovi speen, is de enige die onze dochter accepteert... ze is sowieso niet van de spelen maar als ze nog zuigbehoefte heeft is die Difrax Lovi de enige , lijkt op de Philips maar dan flexibeler

vorig jaar

Ik heb ook avent gebruikt vorige keer en ga dat nu weer proberen. De plaatjes zijn inderdaad niet altijd even mooi maar ik heb nu een setje beige zonder afbeeldingen. Misschien is dat wat?

vorig jaar

Reactie op SVB2024

Hey Feetj, ik zit op dit moment met exact hetzelfde dilemma en tijdens het ...
Mijn oudste heeft de Philips avent. Hebben besloten eerst de platte silliconen bibs te proberen als de baby er straks is. Die lijkt er qua vorm het meest op maar zo ziet mijn zoontje ook dat baby een ander speentje heeft. Pakt baby deze niet dan gaan we alsnog voor de Phillips 😄

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

De ronde bibs zijn wel 'dezelfde' vorm als een tepel, ik begreep dat het da ...
Mijn docher gebruikte tot 2.5jaar de bibs rond. En je ziet niks aan haar tanden