Bij mijn oudste had ik een ronde bibs speen. Maar die werd toen wij zijn tongriem bij de kliniek gingen laten doen zo sterk afgeraden voor zijn gebied dat we op hun advies over zijn gestapt naar de Philips avent ultra air.
Ik zie nu bij mijn zoontje van bijna 2 niks van zijn speentje aan zijn gebit, dus blij dat we die keuze hebben gemaakt!
Maar nu zag ik dat ze van bibs ook de suprème lijn hebben. Met zo’n zelfde platte speen.
Nu zit ik in twijfel…. Blij met Philips, maar de patroontjes vind ik vaak niet leuk. Die van bibs zijn gewoon effen. Alleen waar maak je het speenkoord aan vast..?
Ik zoek iemand die ervaring heeft met de bibs suprème, en mij ook kan vertellen hoe je het speenkoord probleem oplost 😅
Precies. Wordt volgens mij echt afgeraden om. Zeker door tandartsen. Die bi ...
Zie ook wel het verschil bij kindjes met de ronde bibs en het gebit van mijn zoontje. Trekt allemaal zo snel krom! Daarom twijfel ik een beetje tussen deze 2.. hele goede ervaringen met Philips, maar vind die plaatjes zo stom 😂 natuurlijk niet het belangrijkst maar ben vooral benieuwd of het een zelfde speentje is
Heb echt spijt dat ik heb gekozen voor Bibs. Mijn dochter gebruikt het nog steeds. Afleren gaat echt moeilijk. Zou zeker voor Philips gaan. Bij de tweede ga ik difrax of iets anders gebruiken, in ieder geval geen bibs
De ronde bibs zijn wel 'dezelfde' vorm als een tepel, ik begreep dat het daarom juist fijn was in combinatie met borstvoeding? Iemand hier tips over? 🥰
De ronde bibs zijn wel 'dezelfde' vorm als een tepel, ik begreep dat het da ...
Zelf zou ik echt eerst een ander speentje proberen. Ik wil zelf ook graag borstvoeding geven. Mocht hij nou echt geen andere pakken dan kan het altijd nog 😄
Hey Feetj, ik zit op dit moment met exact hetzelfde dilemma en tijdens het googlen kwam ik op jouw vraag hier uit 🤭 van in het begin weigerde onze baby Bibs/Friggs/.. en Avent nam ze vlotjes aan.
Dus ik vroeg me af: heb jij al iets nieuws geprobeerd zoals die platte bibs? En wat is je ervaring? 😊
Wij hebben de difrax lovi speen, is de enige die onze dochter accepteert... ze is sowieso niet van de spelen maar als ze nog zuigbehoefte heeft is die Difrax Lovi de enige , lijkt op de Philips maar dan flexibeler
Ik heb ook avent gebruikt vorige keer en ga dat nu weer proberen. De plaatjes zijn inderdaad niet altijd even mooi maar ik heb nu een setje beige zonder afbeeldingen. Misschien is dat wat?
Hey Feetj, ik zit op dit moment met exact hetzelfde dilemma en tijdens het ...
Mijn oudste heeft de Philips avent. Hebben besloten eerst de platte silliconen bibs te proberen als de baby er straks is. Die lijkt er qua vorm het meest op maar zo ziet mijn zoontje ook dat baby een ander speentje heeft. Pakt baby deze niet dan gaan we alsnog voor de Phillips 😄