26 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben een Samsung en vind hem helemaal niet fijn. Kan ook alleen de hal en woonkamer op medium stand doen en dan is hij alweer leeg. Dat was al vanaf het begin zo. Hij is niet super zwaar, maar voor je onderarm is het wel heel zwaar. Ik wou dat we gewoon voor een nieuwe met snoer waren gegaan. Onze schoonmaakster wilde graag een zonder, maar die hebben we inmiddels niet meer. Was niet specifiek goedkoop ook. Iets van 380 euro geloof ik.

3 maanden geleden

Dyson! Wij hebben de v7 of v8. Enige nadeel is dat we m niet eerder gekocht hebben.

3 maanden geleden

Reactie op rr4baby

Dyson! Wij hebben de v7 of v8. Enige nadeel is dat we m niet eerder gekocht ...
Hoor ik ook veel over dyson. Is dus het geld waard volgens jullie? Heb je een linkje? Zie verschillende modellen als ik v7 of v8 Google

3 maanden geleden

Ik heb al een jaar of 5 een Bosch - erg tevreden mee. Wel al eens nieuwe accu’s moeten aanschaffen.

3 maanden geleden

Reactie op maanster

Hoor ik ook veel over dyson. Is dus het geld waard volgens jullie? Heb je e ...
Wij hadden degene met ‘allergie’ ivm kat. Is al wel 2 jaar geleden en was rond de 350.

3 maanden geleden

Wij hadden en Dyson maar na een jaartje deed ie het al niet meer goed. Nu al een tijdje de Philips 7000 Series Aqua XC7057/01 , met lampjes, en wauw dat is fijn zeg! Je ziet alles zo veel beter met die lampjes !! Echt een aanrader !! En je kan er ook mee dweilen dus top!

3 maanden geleden

Ik zweer bij dyson. Vind hem super fijn!

3 maanden geleden

Wij hebben toevallig deze week de Dyson V11 voor 490 gekocht. Kwam als 1 van de beste uit de test bij dr Consumentenbond. Ik moet het nog gaan ervaren..maar reden aanschaf is dezelfde als jouw reden haha. Buurvrouw zonder kinderen is ook tevreden over de V8. Iets goedkoper..maar voor mij gaf dr langere accuduur de doorslag om voor de duurdere te gaan. Nu hopen dat hij zijn geld waard gaat zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Tessa0081

Wij hebben een Samsung en vind hem helemaal niet fijn. Kan ook alleen de ha ...
Wij hebben de samsung jet en dit herken ik helemaal niet. Heb je een heel groot huis? Ik kan gewoon op één accu de beneden en boven verdieping doen. Mocht je huisdieren hebben: de pet borstel is echt een fijne toevoeging. Daarnaast zou ik zeker eentje met een lampje op de zuigmond nemen

3 maanden geleden

Dyson!! Hier sinds paar maandjes de gen nog wattes detect. Wat een topding!

3 maanden geleden

Wij hebben de dyson v15. Prijzig, maar al mijn geld waard. Helemaal met onze hond.

3 maanden geleden

Wij hebben de dyson v13, heel blij mee

3 maanden geleden

Ik zweer ook bij Dyson. Had eerst een V7 en nu een V15. Duur maar als hij morgen kapot gaat komt er diezelfde dag een nieuwe 🫣. Wel goed de filter schoon houden. Mijn man blaast hem eens in de zoveel tijd uit met een compressor, dat werkt perfect en merk je daarna direct weer verschil in geluid en zuigkracht.

3 maanden geleden

Wij hebben deze PHILIPS XC7055/01, ben echt getrouwd met die stofzuiger. Kan echt niks negatiefs bedenken. De reden dat ik voor deze ben gegaan is vanwege de extreem lange batterijduur. Je kan met één accu makkelijk een tot twee uur stofzuigen. Ik heb nog nooit gehad dat de batterij onder de 60% kwam. En er zit zelfs een extra batterij bij die ik nooit gebruikt heb. Maar sowieso een draadloze stofzuiger is echt de moeite waard met een kleintje. Heb zelf ook lang getwijfeld, maar kan echt niet meer zonder draadloze stofzuiger. https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-7000-series-aqua-xc705501-1771448.html?utm_source=google&utm_medium=seo-product%20feed&utm_term=1771448&srsltid=AfmBOopFwRQu0vgwmK6R40dixuEKMhPohmM63MP6MDafOLIXjCMLqVnZZAI.

2 maanden geleden

Is een Dyson eigenlijk zwaar? Of lichtgewicht

2 maanden geleden

Dyson Fan-tas-tische!!! Tweede kindje, wou dat ik de dyson eerder had. Deze fase nu al is hij top, zeker als hij dalijk nog meer zelfstandig wil gaan eten

2 maanden geleden

Reactie op Mvcj

Dyson Fan-tas-tische!!! Tweede kindje, wou dat ik de dyson eerder had. Dez ...
Oh heerlijk! Welk type?

2 maanden geleden

Wij zijn heel tevreden met Samsung Jet! Beste getest van de Consumentenbond en veel beter qua prijs dan de Dyson…..

2 maanden geleden

Persoonlijk vind ik Dyson en Samsung veel te duur, althans, voor mijn portemonnee. Na wat gezoek en vergelijken ben ik bij de Auronic (was er een voor €99,-) gekomen. Nu een paar dagen in huis en vind hem super fijn!

2 maanden geleden

Reactie op FraaieHemelsblauw736686

Wij hebben deze PHILIPS XC7055/01, ben echt getrouwd met die stofzuiger. Ka ...
Is deze ook krachtig genoeg? Wij hebben 2 Ragdolls, en al het bijkomende haar 🤪