28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op OMky
Scrubhandschoen mét douchegel! En dan goed scrubben onder je oksels
Dankjewel! Verstoor ik met die douchegel dan juist niet de "balans" onder m'n oksels? Klinkt suf maar als puber was ik met douchegel onder m'n oksels gestopt omdat het toen verergerde🙈 maar deed het toen niet met een scrub handschoen😁😁😁
2 jaar geleden
Odorex extra dry. Ik heb ook altijd al last gehad van heel erg zweten, dit uitgevonden en het werkt echt voor een aantal dagen! Verkrijgbaar in roller, depper en spray geloof ik. Zelf heb ik de depper!

2 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook gehad en zodra ik dit ging gebruiken ging het over :) Nu hoef ik zelfs geen deo meer te gebruiken.
Wellicht heb je er wat aan. Het is bij mij het enige wat werkte.
https://www.etos.nl/producten/rexona-women-maximum-protection-confidence-deodorant-stick-45-ml-111211329.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmZGrBhAnEiwAo9qHido8Ao7OS8Q91Y3s99JzNpB03UKyaXAP1m8bITONuDCxd_kuij1D7BoCbD0QAvD_BwE
2 jaar geleden
Ik herken dit.. zweet normaal nooit en nu eigenlijk ook niet, niet nat althans, maar een vieze geur die ik bij me heb echt vreselijk! Echt hormonaal zweet denk ik
2 jaar geleden
Deze is mijn inziens de enige die echt 0 zweetgeur geeft!
https://www.lookfantastic.nl/vichy-deodorant-48hour-intensive-anti-perspirant-roll-on-50ml/11091683.html?affil=thggpsad&switchcurrency=EUR&shippingcountry=NL&affil=thgppc&kwds=&thg_ppc_campaign=71700000113287380&adtype=pla_with_promotion&product_id=11091683&gbraid=0AAAAAD-fXiq8yivtFJj5MQ0eX9Xj6oQVP&gclid=EAIaIQobChMI3q7xqffkggMVtAUGAB3gwAZIEAQYASABEgIOdvD_BwE&gclsrc=aw.ds
2 jaar geleden
Tip: deoleen roller deo. Is wel heftig, zit denk ik iets van een chemische laag in waardoor ik het niet vertrouw maar je voelt echt dat er een laag bescherming overheen zit waar helemaal niets doorheen komt. Ik moest dat er na een dag nog echt afschrobben + altijd scheren, door haren blijft de geur ook hangen
2 jaar geleden
Hier ook een loveli fan! Jaaaren lang allerlei soorten deo geprobeerd, maar stonk steeds weer. Gebruik nu een jaar of 4 loveli en raad het aan iedereen aan. Niet gerelateerd aan de zwangerschap, maar tip voor iedereen.
En sowieso je oksels wel wassen met een zeep, want de bacteriën moeten wel weg. Succes!
2 jaar geleden
Lees anders even de blogs van Jetske Ultee over deodorants. Zij geeft dus aan dat je echt een anti-transpirant nodig hebt en ze beschrijft ook hoe je deze het beste kunt gebruiken.
2 jaar geleden
Ik heb het ook gehad, nog voor mijn zwangerschap. De hele dag op kantoor zitten werken, maar ‘s avonds ruiken naar een frikandel speciaal. 😅 Loveli geprobeerd, een XL verpakking aangeschaft in april dit jaar en nu net vandaag heb ik de navulling moeten wisselen. Erg blij mee. Geen natte of mega onfrisse oksels.
Overigens zou ik wel douchegel gebruiken bij het douchen. Al is het maar iets neutraals, tegen de bacteriën. En regelmatig scheren helpt ook bij mij, vind ik.
2 jaar geleden
Reactie op Bianca222
Dankjewel! Verstoor ik met die douchegel dan juist niet de "balans" onder m ...
In mijn kring hebben een aantal mensen last van zweetoksels en door het met een handschoen goed te scrubben + douchegel verdwijnt de geur juist. Met alleen water bleef t nog soort hangen.. merk dat overigens ook bij mezelf, maar ik heb sowieso een scrubverslaving. Ik moet mezelf elke dag scrubben 😅
En dan na t douchen idd de deo’s/rollers gebruiken die worden aangeraden hier. Maar dan was je die geur eerst even goed weg ipv steeds deo op een oude zweetgeur spuiten zeg maar..
2 jaar geleden
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Had al redelijk wat geprobeerd (meerdere soorten deos, blijven scheren etc) en elke keer was de geur weg en na ongeveer 3 uur terug. Ik ga vandaag even shoppen voor de lovelli en rexona en als die niet werken over naar de vichy en odorex😁 blij met al jullie fijne reacties! Hoop gauw hiervan af te zijn (Ik kwam er trouwens achter dat anderen mij niet ruiken maar ik mij voornamelijk zelf maar dat vind ik even erg😇)
2 jaar geleden
Snap dat je dit vervelend vindt🥴 Ik heb hier zelf geen last van, maar ik zou zeggen wassen met zeep, elke dag een schoon shirtje aan (oud zweet gaat ruiken als het weer warm wordt) en mannen deo. Mannen deo’s werken vaak wat beter dan die van vrouwen.
2 jaar geleden
Reactie op Bianca222
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Had al redelijk wat geprobeerd (meer ...
Misschien is ook wel je reukvermogen verbeterd sinds je zwanger bent en stoor je je er nu meer aan.
Ik zou wel echt aanraden een anti-transpirant te gebruiken. Sommige deo’s maskeren alleen de geur of proberen de bacteriegroei tegen te gaan.
En dan ‘s avonds opbrengen ipv ‘s ochtends. Want het duurt even voordat het werkt.
2 jaar geleden
Odorex extra dry. Ik heb ook altijd al last gehad van heel erg zweten, dit ...

Oh ik heb dit rotprobleem ook weer heel erg. Ik stink normaal al vrij snel
🥴 maar dit spul was het altijd weg! Alleen nu in de zwangerschap stinkt ik er na een half uur gewoon weer doorheen 😫
2 jaar geleden
Aloe Vera stick deodorant van “Ever shield” Wij willen nooit geen andere meer. Gebruiken hem al jaren! 👍🏻