Dag mama’s (en papa’s),
Onze dochter is verschrikkelijk verkouden. Ze hoest slijm en haar neusje zit met regelmaat verstopt. We gebruiken neusspray maar het helpt niet genoeg. Gisternacht werd ze om 3u compleet overstuur wakker, ze kon niet door haar neus ademen en we denken dat haar keel pijn deed van het hoesten, dat daarom het huilen pijn deed, want ze leek door het huilen nog meer overstuur te raken.
We hebben van alles geprobeerd en lang verhaal kort, het enige wat hielp was in de badkamer de hete douche aan te zetten zodat ze kon stomen. Toen was alles meteen goed, kon ze goed drinken, en heeft ze uiteindelijk nog goed een aantal uren kunnen slapen.
Alleen, elke dag een kwartier in de badkamer zitten met een hete douche aan is nogal wat. Hoewel we het natuurlijk met liefde doen als er geen andere optie is, was ik benieuwd of er mensen bekend zijn met misschien verschillende stoomapparaten die goed zijn voor babies? Ik weet dat een teiltje heet water gevaarlijk is op deze leeftijd en ik zie wel wat gezichtsstomers maar geen idee of die fijn zijn voor kleintjes.
Alvast dank 🙏