9 Reacties

één dag geleden

Wij drinken thee met gember en of verse munt. Is een enkele keer de thee van de kleine keuken. Als t maar zonder theine of caffeine is.

één dag geleden

Ik maak altijd van thee kruiden/bladeren. Zijn favoriet is anijs, met mandarijn, beetje munt en dan nog iets van een klein beetje fruit thee kruiden, en dan meng ik die thee water vaak nog met een beetje water zodat het niet te puur is

één dag geleden

Reactie op princesslulupopp

Ik maak altijd van thee kruiden/bladeren. Zijn favoriet is anijs, met manda ...
Mocht je thee kruiden zoeken ben ik zelf een grote fan van simon en levelt

één dag geleden

Drinkt jullie baby dab veel naast zijn flessen?

één dag geleden

Rooibos of kamille heel licht. Drinkt maar een paar slokjes per dag voor het idee. Meer heeft ze nog geen behoefte aan.

één dag geleden

Reactie op Loutjeee

Drinkt jullie baby dab veel naast zijn flessen?
Nope, is meer spelen

één dag geleden

Leuk om te lezen, hoe geven jullie de thee vervolgens? Uit een beker?

één dag geleden

Reactie op princesslulupopp

Ik maak altijd van thee kruiden/bladeren. Zijn favoriet is anijs, met manda ...
Ben je je ervan bewust dat in anijs (net als in venkel) gifstoffen zitten die schadelijker zijn voor baby's dan voor volwassenen en anijs daarom afgeraden wordt? Een paar mini slokjes kan wellicht geen kwaad, maar omdat je zegt dat het zijn favoriet is drinkt hij er misschien ongemerkt meer van dan goed voor hem is. @ts, wij geven alleen kamille thee. Inmiddels de peuter van 2 ook wel eens andere soorten, maar altijd nog aangelengd met koude melk of koud water zodat het direct gedronken kan worden

één dag geleden

Reactie op Pluis01

Ben je je ervan bewust dat in anijs (net als in venkel) gifstoffen zitten d ...
Dat wist ik niet nee! Super bedankt gelukkig geef ik hem die niet iedere keer, dus weer terug naar de kamille voor nu en even alle andere direct ook onderzoeken😭