16 Reacties
20 dagen geleden
Geen ervaring mee, maar limonade voor een baby van zes maanden zou ik niet aanbieden.
Verder wat ik nog denk: heb je verschillende houdingen geprobeerd met de fles aanbieden? Anders zou ik als ik u was even overleggen met je huisarts. Of CB. Misschien hebben zij nog tips?
20 dagen geleden
Reactie op ikwordmoederx
Geen ervaring mee, maar limonade voor een baby van zes maanden zou ik niet ...
Als je baby niks tot bijna niks meer tot zich neemt dan probeer je van alles dus ook limonade dat het niet de beste keuze is snap ik ook dat hoeft niet verteld te worden en werd ook niet naar gevraagd!
20 dagen geleden
Reactie op babyjuni19
Als je baby niks tot bijna niks meer tot zich neemt dan probeer je van alle ...
Oké ja u hoeft niet zo kattig te reageren. Ik bedoelde om te helpen, maar dat wil ik nu niet meer doen.
Succes ermee 👍🏻
20 dagen geleden
Reactie op nautic
Is dit al lang zo, of opeens? Als hij 5 flessen van 150cc binnenkrijgt zou ...
Het is nu sinds een week zo slecht met de ene keer iets meer! Was het maar 5 flessen van 150 maar het is in totaal 150 ml in 24 uur! Steeds 20 a 40 cc
20 dagen geleden
Reactie op babyjuni19
Het is nu sinds een week zo slecht met de ene keer iets meer! Was het maar ...
Oeh, 150ml is wel erg weinig ja! Niet verkouden? Oorpijn wellicht (kan bij drinken extra pijn doen), tandjes? Plasluiers zijn inderdaad het belangrijkste. Bij ons ging ons meisje plotseling ook heel erg veel minder drinken (niet zo weinig), maar bleek uiteindelijk het RS virus te hebben een paar dagen later waardoor ze te moe was om te drinken. Grotere flesspeen al geprobeerd?
20 dagen geleden
Reactie op Oktobermeisje
Oeh, 150ml is wel erg weinig ja! Niet verkouden? Oorpijn wellicht (kan bij ...
Hij is wel wat snotterig maar niet extreem, de tandjes komen door! Ik heb al geprobeerd zn flesspenen in de koelkast te bewaren zodat die wat kouder zijn, zijn mond in te smeren met dentinox voordat hij de fles krijgt etc.
Het consultatiebureau hier in de buurt was vandaag helaas gesloten, maandag hoop ik daar contact mee te krijgen daarom dacht ik misschien zijn er hier tips voor het weekend!
Hij heeft flesspeen 2 nu nog groter niet geprobeerd nog!
20 dagen geleden
Reactie op nautic
Aaa zo! Oke. Heeft hij iets onder de leden. Ben je al naar de huisarts gewe ...
Ben nog niet naar de huisarts geweest hij is verder wel gewoon een vrolijk ventje geen koorts, hij is wel bekend met reflux en spuugt de laatste tijd ook weer wat meer..
20 dagen geleden
Onze dochter was van de week ziek en had koorts, maar was nog steeds vrolijk.
Ik was bij de HAP omdat ze ongeveer 500 ml per dag dronk en normaal 840 dus ik vond het niet chill
Daar zeiden ze zolang ze de helft van de flessen nog drinkt niks aan de hand. Anders aan de bel trekken
Ik zou toch even huisartsenpost bellen. Want 150 op een dag is echt heel weinig.
19 dagen geleden
Werd vanmiddag nog teruggebeld door de huisarts! En kreeg als tip de flesvoeding als pap aan te bieden of als smoothie met fruit wanneer hij niet wilt drinken,ze gaf aan dat hij waarschijnlijk last heeft van zijn reflux en tandjes omdat hij verder geen ziekte verschijnselen vertoond!
De flesvoeding als pap geven gaat gelukkig goed! Hij heeft net een volle fles 200ml aangemengd met pap opgegeten!
19 dagen geleden
Reactie op babyjuni19
Werd vanmiddag nog teruggebeld door de huisarts! En kreeg als tip de flesvo ...
Ah fijn! Dat moet een goed gevoel geven 😊. Hopelijk kun je hiermee de lastige periode even mee overbruggen. Succes!