14 Reacties

vorig jaar

Ik heb een bikini topje bij de Primark gehaald, ik wil ook in bad bevallen

vorig jaar

Reactie op Lautjelau

Welke heb je gehaald?

vorig jaar

Mijn ervaring bij mijn vorige (bad)bevalling: geen topje. Als je wel graag iets over je borsten draagt zou je misschien gewoon een fijne bikini top kunnen dragen of gewoon een bh die lekker zit? Zou er iig geen speciale aanschaf voor gaan doen.

vorig jaar

Reactie op Naomi2

Welke heb je gehaald?
Het is een blauwe van 6 euro ;) een beetje driehoekige stukken, als ik het goed heb. Hij zit al in de koffer voor het geval dat, dus ik doe het even uit mijn hoofd

vorig jaar

Ik had een bikini top aan in bad en een hele koude koude handdoek want jemig wat is dat heet馃槀馃槀. En voor ik in bad ging had ik een nachtjapon aan met spaghetti bandjes.

vorig jaar

Ik heb toevallig bij bonprix wat geshopt, daar kan je even kijken. Daar hebben ze een groter assortiment aan grotere maten
Ik ben in bad bevallen en had niks aan. Alles was teveel aan mijn lijf. Anders zou ik gewoon een bikinitop doen, als je toch bedekt wil zijn 馃槉

vorig jaar

Reactie op Lautjelau

Ik heb ook een XL bh daar gekocht (zit goed.. meer sportief bh). Mijn plan is ook om in bad te bevallen. Ik heb ook een XL shirt-jurk zonder mouwen gekocht voor als ik wil rondlopen

vorig jaar

Ik had met mijn bevalling een hemd van mijn man aan, maar gelijk na de bevalling dat hemd uit gedaan voor het golden hour. Dat hemd had van mij ook uit gemogen tijdens het persen, maar daar ging alles te snel voor, ofwel was geen tijd om daar over na te denken

vorig jaar

Ik wil ook een badbevalling, maar gok dat ik niks aan wil. Als ik thuis ben dan heb ik ook vaak geen bh aan

vorig jaar

Ik had toen een spaghetti hempje aan, (soort van alleen over m'n borsten, zag ik achteraf op de foto haha) maar wil nu ook in bad en verwacht dat ik naakt zal zijn.. (voor de zekerheid alleen een hempje ingepakt..)

vorig jaar

Ik wilde ook in bad bij de 1e. Zat er 2 min in en wilde er meteen uit. Ik had gewoon topje van de zeeman aan.

vorig jaar

Ik heb vorige keer alles uit gedaan in bad. Dit keer hoop ik dat ik m'n bikinitop aan wil haha want dat maakt de foto's wel iets charmanter

vorig jaar

Reactie op Steph48

Ik heb vorige keer alles uit gedaan in bad. Dit keer hoop ik dat ik m'n bik ...
Omg zelfde hier 馃槀馃槀 had het zo heet alles ging uit