Wat voor bh / top / bovenkleding doen jullie aan bij de bevalling? Ik verwacht dat ik het heel warm ga krijgen en ga ook op een gegeven moment in bad.
Dus ik ben op zoek naar een bh-top voor grote maten tijdens de bevalling. Ik had deze (zie foto) bij Zizzi besteld, maar die zit te strak. Mijn maat is nu 100E.
Hebben jullie idee毛n waar ik deze kan aanschaffen? Tops van HEMA pas ik niet.
Mijn ervaring bij mijn vorige (bad)bevalling: geen topje. Als je wel graag iets over je borsten draagt zou je misschien gewoon een fijne bikini top kunnen dragen of gewoon een bh die lekker zit? Zou er iig geen speciale aanschaf voor gaan doen.
Het is een blauwe van 6 euro ;) een beetje driehoekige stukken, als ik het goed heb. Hij zit al in de koffer voor het geval dat, dus ik doe het even uit mijn hoofd
Ik had een bikini top aan in bad en een hele koude koude handdoek want jemig wat is dat heet馃槀馃槀. En voor ik in bad ging had ik een nachtjapon aan met spaghetti bandjes.
Ik heb een bikini topje bij de Primark gehaald, ik wil ook in bad bevallen
Ik heb ook een XL bh daar gekocht (zit goed.. meer sportief bh). Mijn plan is ook om in bad te bevallen. Ik heb ook een XL shirt-jurk zonder mouwen gekocht voor als ik wil rondlopen
Ik had met mijn bevalling een hemd van mijn man aan, maar gelijk na de bevalling dat hemd uit gedaan voor het golden hour. Dat hemd had van mij ook uit gemogen tijdens het persen, maar daar ging alles te snel voor, ofwel was geen tijd om daar over na te denken
Ik had toen een spaghetti hempje aan, (soort van alleen over m'n borsten, zag ik achteraf op de foto haha) maar wil nu ook in bad en verwacht dat ik naakt zal zijn.. (voor de zekerheid alleen een hempje ingepakt..)