7 Reacties

11 dagen geleden

Ja! Hier hetzelfde! Bij mijn dochter ook niet gehad en nu sinds een paar dagen dit gevoel. Morgen 34 weken.. dus ik volg even :).

11 dagen geleden

Ik ook! Ik ben 34+1 vandaag. Voelt zo strak aan. En wandelen is al helemaal vervelend, maakt het nog erger. Herkenbaar voor iemand?? Ben graag thuis hierdoor

11 dagen geleden

Reactie op queentjeB

Ja! Hier hetzelfde! Bij mijn dochter ook niet gehad en nu sinds een paar da ...
Ja vervelend he.. je word er gewoon ongemakkelijk van. Net of de baby geen ruimte meer heeft

11 dagen geleden

Reactie op anneloes-25

Ik ook! Ik ben 34+1 vandaag. Voelt zo strak aan. En wandelen is al helemaal ...
Jaa valt mij ook op. Bij beweging is het nog erger!

6 dagen geleden

Ik heb dit gevoel af en toe. Ik ben nu 35+3 weken en merk dat de buik nu nog goed groeit. Vanaf het begin smeer ik elke dag 2x crème op mijn buik, merk dat dit de huid soepel houdt 🌸

6 dagen geleden

Heel herkenbaar ! Ik heb dit nagenoeg de hele zwangerschap (vanaf dat buikje begon te groeien) gehad. Gelukkig mijn enigste kwaal, maar heel rot alsof je naar de wok geweest bent en net een bordje teveel hebt gegeten zeg maar. .. belemmert ook wel in bewegen idd. (En had hierdoor weinig zin in eten omdat k een vol gevoel had) Ben nu 34 weken zwanger en t lijkt wel iets beter te gaan. Je hebt speciale buikbanden die eea iets kunnen verlichten!

6 dagen geleden

Je bedoelt dat je huid heel gespannen aanvoelt? Heb ik ook heel erg last van gehad. Dit betekent vaak een ‘groeispurt van de baby’. Vond het bijzonder, want het hield weken aan bij mij (hoe groot wil je groeien denk ik dan hè 😝) kreeg als tip van de verloskundige: genoeg water drinken, hydrateren van binnenuit + goed bodylotion smeren op je buik. Maar ik gebruik al elke dag Zwitsal mama bodylotion op m’n buik :-)