13 Reacties

3 dagen geleden

Haha wat een bijzondere manier! Nog nooit van gehoord 馃槀馃檲 wij gewoon via het hoofd! Hadden toen hij kleiner was veel overslag rompers.

3 dagen geleden

Over het hoofd. Altijd zo gedaan馃ぃ

3 dagen geleden

Gewoon via hoofd馃槀

3 dagen geleden

Hahaha grappig. Ik vind het echt makkelijk om eerst de beentjes te doen. Zit je nooit met die knoopjes te kloten want die zijn gewoon dicht馃構 en dan is het lekker liggend onder kleding aan en dan zitten of staan en dan de rest.

3 dagen geleden

Haha zo grappig! Bij de kleine baby had ik van die omslagrompers en later gewoon over t hoofd.

3 dagen geleden

Wisselend. Laatste tijd steeds vaker via de beentjes want kind wil niet stil liggen met verschonen, dan is het makkelijker als de drukketjes al dicht zitten.

3 dagen geleden

Reactie op Loutjeee

Haha zo grappig! Bij de kleine baby had ik van die omslagrompers en later g ...
Ik precies zo!

3 dagen geleden

Oh wow life hack!!! Ik ga het eens op deze manier proberen. Ik doe het altijd over het hoofd.

3 dagen geleden

Reactie op DV-2

Oh wow life hack!!! Ik ga het eens op deze manier proberen. Ik doe het alti ...
Ben benieuwd wat je er van vind馃檪

3 dagen geleden

Ik ook over de beentjes en soms al met de drukkers dicht. Dan sokjes en dan een broek. Kun je makkelijker de sokjes optrekken zonder broek. En dan dreumes staan en dan alles tegelijk omhoog trekken.

3 dagen geleden

Uit naar beneden en dan doe ik alles eerst over haar hoofd, minder koud. En dan leg ik haar neer en trek ik alles onder uit en weer aan.

2 dagen geleden

Via beentjes! 馃馃徏

gisteren

Het verschilt. Hij lekt 's nachts regelmatig wat door, dus als hij dan op de vroege ochtend wakker wordt en de fles wil, dan trek ik de romper via onder uit en zo weer een schone aan. Sowieso gaan vuile rompers niet over het hoofdje. Dat vind ik niet zo fris. Maar anders wel via het hoofd.