Hoe trekken jullie de rompertjes aan bij jullie kleintje?
Ik ben vanaf baby af aan al aangewend om eerste de beentjes door de gaten de doen en dan omhoog en de armpjes er doorheen.. om zo min mogelijk over dat hoofdje te hoeven trekken.
Ik doe dit dus nogsteeds.. ook wel makkelijk met het staan dan is het eerst de voetjes en dan trek je hem zo omhoog tot de armpjes.
Ben wel benieuwd hoe jullie dat momenteel doen.
Of over het hoofdje of via de beentjes?馃檪
Hahaha grappig.
Ik vind het echt makkelijk om eerst de beentjes te doen. Zit je nooit met die knoopjes te kloten want die zijn gewoon dicht馃構 en dan is het lekker liggend onder kleding aan en dan zitten of staan en dan de rest.
Wisselend. Laatste tijd steeds vaker via de beentjes want kind wil niet stil liggen met verschonen, dan is het makkelijker als de drukketjes al dicht zitten.
Ik ook over de beentjes en soms al met de drukkers dicht. Dan sokjes en dan een broek. Kun je makkelijker de sokjes optrekken zonder broek. En dan dreumes staan en dan alles tegelijk omhoog trekken.
Het verschilt. Hij lekt 's nachts regelmatig wat door, dus als hij dan op de vroege ochtend wakker wordt en de fles wil, dan trek ik de romper via onder uit en zo weer een schone aan. Sowieso gaan vuile rompers niet over het hoofdje. Dat vind ik niet zo fris. Maar anders wel via het hoofd.