4 Reacties

20 dagen geleden

Hoelang duurt de reis?

20 dagen geleden

Reactie op Annie1979

Hoelang duurt de reis?
3 a 3:30 uur

20 dagen geleden

Zorg voor voldoende entertainment voor de kleine, misschien ook iets nieuws zodat het weer even nieuw is. Weet niet hoe oud je kindje is maar stickers plakken of van die magneet boekjes (dat je poppetjes kan aankleden of dieren kan maken bijvoorbeeld) waren in het vliegtuig top! En voor nood doen filmpjes op het tablet het ook goed, even aandacht aan besteden dat je die alvast download zodat je er ook wat aan hebt zonder internet. Op yt kids heb je bijvoorbeeld nijntje afleveringen van 2 uur of woezel en pip met verschillende tijden 馃憣馃徎 Makkelijk eten/snacks voor je kleintje. Hier doen knijpfruitjes en maisvingers/rijstwafels het goed. 2 extra setjes kleertjes en iets extra's voor jezelf voor het geval dat je onder gekotst wordt 馃槄 Succes en vooral ook veel plezier!

20 dagen geleden

Hi! Ik ben 2 weken terug naar ambassade in Oslo geweest waar ik ook twee vluchten en een trein moest nemen. Met een kinderwagen is het heel goed te doen. Die van mij viel door het schommelen in de trein snel in slaap. En ik pakte veel kafeetjes in Oslo zelf om hem te voeden, waar ze ook overal verschoontafels hebben