13 Reacties
vorig jaar
Mijn dochtertje heeft dit ook opeens. Begon eerst in de nek, maar nu hele lichaam vol. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en ze zei het kan van alles zijn. Ik heb nu een vetcréme gekregen en moet even 2 weken aankijken of het weg gaat. Ik dacht zelf om eens met neutraal Wasmiddel te wassen en kijken of het daaraan ligt.
vorig jaar
Reactie op Mimi22juni2024
Mijn dochtertje heeft dit ook opeens. Begon eerst in de nek, maar nu hele l ...
Jaa hier ook eerst alleen in nek / onder kin maar nu ook beetje op borst en zelfs rug. Echt vervelend. Hoop niet dat het jeukt voor hem…
vorig jaar
Reactie op Myrthe…..
Ja precies het zelfde bij mijn dochter. Is bij ons de kma!
Heeft ze ook andere klachten dan alleen uitslag? Bij ons is het alleen uitslag.
vorig jaar
Hier staat dat je meer dan alleen uitslag zou moeten hebben bij kma. De huisarts gaf bij ons aan dat ze daarom niet aan kma of andere allergie denkt. Ze (huisartsenpost) dachten bij ons eerst dat het aan de hapjes lag, maar de huisarts vond dat onwaarschijnlijk

vorig jaar
Heeft ze ook andere klachten dan alleen uitslag? Bij ons is het alleen uits ...
Wordt het al minder nu bij jullie door het smeren?
Ik ben toch maar weer koemelk vrij gaan eten… Heb dit een maand gedaan en toen weer een week een beetje gaan eten maar nu met deze reactie (uitslag zit ook op buikje nu een beetje) en moeilijkere dunne zuurdere ontlasting en schrale wangetjes toch KMA vermoeden. Lastig allemaal hoor want kan ook zijn dat z’n tandjes nu doorkomen bijvoorbeeld. Maar dat verklaart weer niet de uitslag.
Ben nu voor de zekerheid toch maar gestopt met koemelk producten en smeer shea butter van holistic doula. Het is al minder vurig.
vorig jaar
Reactie op charlotte dhdm
Ik ben toch maar weer ko ...