5 Reacties
13 dagen geleden
Hier hadden wij er ook last van. Vaak naar de dokter geweest. Ze zag ook rode oortjes. Maar kreeg maar geen medicatie. Nu zitten we in het buitenland. Heb hem naar de dokter hier gebracht en ze schrok er van hoe erg het was en nix heb gekregen in nederland. Hier heeft hij antibiotia gekregen en binnen 5 dagen was het over.
12 dagen geleden
We gaan op dit moment door iets gelijks. We druppelen het neusje en zuigen het leeg voor we de fles/borst geven. En ik houd haar rechterop bij het voeden en daarna. Lijkt iets te helpen. Houd haar ook rechtop als ze een hoestbui heeft dan heeft ze minder last van slijm. Tegen de koorts hebben we een paracetamol gegeven.
Geen idee hoelang het duurt.
12 dagen geleden
Hier ook hetzelfde. Oefenhapjes moet ie nu helemaal niks van hebben, zijn al blij als er een halve fles ingaat.
Denk dat we er gewoon doorheen moeten, intussen al wel een goede week aan de gang. Maar goed, z’n zus ook en alle andere kindjes van de opvang ook.
Wij gebruiken neusspray maar durf nou niet te zeggen of dat wat doet want we zitten er nog mee, luuf wil ik nog proberen en kan idd vanaf 6 maanden.
Hopelijk maar snel voorbij! Hij hoest z’n speen de hele tijd uit dus de nachten zijn drama ☹️
12 dagen geleden
Reactie op nautic
Ik denk dat ze in nl toch erg voorzichtig zijn met het geven van AB.. hier ...
Jah dat wel maar op dem duur is het echt nodig. Alles zat vast bij mijnzoontje en de arts schrok er echt van dat ze in nederland niks hebben gegeven ervoor. Ik vindt zelf de zorg ook heel slecht in nederland. Je moet bijna dood willen ze iets geven