16 Reacties

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Ik moet haar tegenwoordig zelfs in slaap wiegen bij mij, anders gaat ze niet slapen. Ze was een hele makkelijke slaper, je kon haar altijd wegleggen maar dat is nu echt niet meer het geval. Sinds 3/4 weken huilt mn dochter ook wel heel veel in haar slaap… ook herkenbaar toevallig? Oorontsteking/keelontsteking zijn uitgesloten.

4 maanden geleden

Herkenbaar. En ik hoor het om mee heen ook erg veel, van mama's van kindjes rond dezelfde leeftijd. Ons zoontje sliep met gemak het klokje rond. Ook nooit moeite gehad met inslapen. Hij was altijd erg blij om in bed te worden gelegd als hij moe was. En nu... De afgelopen 5 avonden moest ik naast zijn bedje zitten. Hand op zijn lijfje. Neuriën. En als hij dan weer in slaap viel, zachtjes wegsluipen... En nog geen uur later weer hetzelfde riedeltje. Pas na middernacht is het klaar en kan ik ook eindelijk gaan slapen. Heel vermoeiend.

4 maanden geleden

Hailey viel eerst ook heel snel in slaap aan de borst. Nu duurt het makkelijk een uur, dus zeker herkenbaar. Ik weet ook niet helemaal waar het aan ligt.

4 maanden geleden

Jep hier hetzelfde verhaal! Vannacht heeft ze flink liggen spoken, huilen, staan in bed en noem het maar op. Knuffelen, weer terugleggen, neuriën, aaien. En dan is het rustig loop je weg, nog geen hand op de klink en ze staat weer. We hebben der maar tussen ons ingenomen

4 maanden geleden

Die van mij heeft enorme verlatingsangst als m’n zus weg loopt 🤣 Bij ons nog niet gemerkt gelukkig 😅

4 maanden geleden

Onze dochter heeft het ook bij mij... als ik haar bij de opvang breng of inderdaad naar bed breng gaat ze huilen... super sneu en ontzettend moeilijk... hoort er wel bij zegt mn slaapcoach... even doorbijten en goed laten merken dat je er wel gewoon voor ze bent ♡ gelukkig dus een fase♡

4 maanden geleden

Reactie op n.pts

Hier precies hetzelfde. Ik moet haar tegenwoordig zelfs in slaap wiegen bij ...
Ja dat huilen in dr slaap herken ik ook wel ja. Soms 3 x per nacht er weer ff heen... Vaak helpt speentje geven dus dat scheelt in ons geval ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Mamadev

Jep hier hetzelfde verhaal! Vannacht heeft ze flink liggen spoken, huilen, ...
Echt hoor, je bent die kamer nog niet uit of ze staan alweer 🙄 Slim! Iedereen nog wat nachtrust!

4 maanden geleden

Reactie op Sascha2000

Die van mij heeft enorme verlatingsangst als m’n zus weg loopt 🤣 Bij ons n ...
O gelukkig, maar wel apart 😂😂

4 maanden geleden

Aah lieve mama's sterkte ook allemaal! Even er doorheen! Hier krijgt ze ook nog eens 4 kiezen tegelijk. Naja hebben we het maar gehad 😉

4 maanden geleden

Reactie op Corrie28

O gelukkig, maar wel apart 😂😂
Ja echt tot het extreme hoor… zodra m’n zus der op de grond wilt zetten is het huilen en als ik of mijn man der troost strekt ze gelijk der armpjes naar m’n zus en dan pas wordt ze rustig 😅 soms denk ik wie heeft je nou gebaard 🤣

4 maanden geleden

Hier ook! Dochter van 22 juni. Ze slaapt al bijna 2 maanden slecht... Eerst regressie, toen ziek van d'r prikjes, daarna de zesde ziekte, nu komen er meerdere tandjes door en die verlatingsangst. Onze dochter kwam altijd goed zelf in slaap, maar nu is het echt drama. Ik zit zelf langer bij haar in de kamer en probeer van alles, maar net als wat jullie allemaal al zeggen; zodra je weggaat, begint het weer opnieuw 😅. Sterkte mama's!

4 maanden geleden

Hier ook! En zelfs als we bij haar zitten/op de arm in slaap aan het vallen is schikt ze ineens weer ofzo en dan is het weer keihard huilen 🥲 Nooit problemen met slapen gehad. Denk wel dat ze door een behoorlijke ontwikkeling gaat, is in een paar dagen van wat losse stapjes naar volledig loslopen gegaan dus misschien ook wel mee te maken

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Net 1.5 uur bezig geweest... haha. Van de week ook even tussen ons in geprobeerd neer te leggen, maar dat was alleen maar feest, gieren en gezelligheid. Hilarisch, maar voor het slapen ook geen succes dus 🤣🤣.

4 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Hier ook! En zelfs als we bij haar zitten/op de arm in slaap aan het vallen ...
Precies wat je zegt. Wakker schrikken. En ons zoontje begint nu net met aan de handen stapjes vooruit te zetten, terwijl hij nog geen maand geleden nog niet eens kon optrekken. Het gaat zo snel opeens.

4 maanden geleden

Zojuist gezien dat sprong 9 begonnen in volgens de oei ik groei app. Dus denk dat het daar mee te maken heeft. Sprong 9 begint rond de 59 a 60 weken begint de lastige fase