384 Reacties

2 jaar geleden

Verrassing bedoel ik natuurlijk. Ik ben duidelijk een beetje in de war 馃槀

2 jaar geleden

Waaauw dat is nogal een verrassing ja! Gefeliciteerd! Wordt een pittige tijd maar you can do it!

2 jaar geleden

Oe wow! Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Maar ik neem aan dat jullie daar goed in begeleid worden. Maar zou leuk zijn idd als je met "lotgenoten" kan praten erover. Gefeliciteerd met 2 mooie kloppende hartjes en geniet van je zwangerschap

2 jaar geleden

Hier ook een tweelingmama! Al zijn die van mij al bijna 2. Nu zwanger van de derde. Ik snap je gevoel en je gedachten. Heel herkenbaar! Als je wilt sparren mag je altijd een berichtje sturen

2 jaar geleden

Wauw! Zo bijzonder! Merk je ook een verschil ten opzichte van je andere zwangerschap?

2 jaar geleden

Wauw, wat een verrassing! Fijne is uiteraard dat er 2 kloppende hartjes zijn. Vooral samen over blijven praten en dan komen jullie er wel uit! Is even een shock, maar gaat wellicht ook een mooi avontuur samen worden!

2 jaar geleden

Reactie op Sylvana88

Hier ook een tweelingmama! Al zijn die van mij al bijna 2. Nu zwanger van d ...
Ah leuk! Da's fijn!

2 jaar geleden

Wauw! Zo bijzonder! Merk je ook een verschil ten opzichte van je andere zwa ...
Ja h猫! Nee niets is anders eigenlijk. Ik ben net zo emotioneel als de vorige keer 馃槄. Verder geen symptomen, terwijl je zou denken dat er flink meer hcg in m'n lijf zit. So far so good!

2 jaar geleden

Reactie op Elve

Ja h猫! Nee niets is anders eigenlijk. Ik ben net zo emotioneel als de vorig ...
Oh fijn om te horen! Geniet er vooral van!鉂わ笍

2 jaar geleden

Ja! Wij hadden vorige week de 1e echo en toen bleken het ook 2 baby's te zijn! Heeel leuk nieuws maar toch ook wel lichtelijk in shock na de echo. Had me zo'n zorgen gemaakt of het wel goed zou zijn en ineens zijn er twee baby's met allebei mooi kloppende hartjes! Was wel even schakelen ;) Onze dochter is net 1 dus ik heb al drie nachten wakker gelegen over allerlei praktische zaken als deze twee er straks zijn hahaha! Het zal wel weer heel anders zijn dan mijn eerste zwangerschap, en vind het stiekem jammer dat ik niet gewoon gezellig bij de verloskundige kan blijven maar meteen naar het ziekenhuis moet. Maar joh, wat een avontuur gaat dit worden, heb er (nadat ik er een paar dagen aan heb kunnen wennen) ook wel weer heel veel zin in! Weet je al wanneer je de eerste controle in het ziekenhuis hebt? Daar kijk ik nu wel naar uit, dat we een beetje meer info hebben over wat te verwachten van de zwangerschap enzo

2 jaar geleden

Reactie op Elve

Ja h猫! Nee niets is anders eigenlijk. Ik ben net zo emotioneel als de vorig ...
En dat van die symptomen heb ik dus ook. De verloskundige zei meteen 'oh meestal hoor je dat mensen met een tweeling sneller en heftiger klachten hebben' maar ik voel me (tot) nu eigenlijk beter dan mijn vorige zwangerschap. Vorige week allebei de baby's mooi 7 weken, dus je zou toch verwachten nu ergens wel een toename van de kwaaltjes te krijgen. Maar goed, ik geniet er nu nog maar even van denk ik 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Preggerssbaby

Ja! Wij hadden vorige week de 1e echo en toen bleken het ook 2 baby's te zi ...
Gefeliciteerd! Haha, ja herkenbaar, die opeenvolgende emoties: van zit t wel goed naar say what?! Op 7 november heb ik de eerste ziekenhuisecho. Hopelijk kunnen ze baby 2 dan ook wat beter in kaart brengen. Dat vind ik nog wel spannend. Maar goed, op naar het avontuur idd ;)

2 jaar geleden

Hier ook in verwachting van 2馃き onze oudste wordt bijna 3. Ben zo benieuwd hoe zij het gaat vinden馃槄 Ik was blij maar dacht ook even oke dan hebben we er ineens 3.. Wat fijn dat je bijna geen klachten hebt! Hier veel klachten馃ゴ Vrijdag tweede echo kan echt niet wachten馃檭

2 jaar geleden

Reactie op Elve

Gefeliciteerd! Haha, ja herkenbaar, die opeenvolgende emoties: van zit t we ...
Oh spannend! Ja dat begrijp ik, maar las ook dat het niet gek is als een een beetje achterblijft met groeien, kan best een later bevrucht eitje zijn bijvoorbeeld. Maar wel fijn als daar het eerste bezoek achter de rug is, dan heb je wat meer info hoe het met ze gaat! Duimen voor gewoon goed nieuws de 7e!

2 jaar geleden

Reactie op RV09

Hier ook in verwachting van 2馃き onze oudste wordt bijna 3. Ben zo benieuwd ...
Leuk! Haha ja het is toch even schakelen. Tijdens de echo zei de verloskundige ook nog 'even checken of het er echt maar twee zijn'.. Toen schrok ik me helemaal rot, stel dat het er drie zouden zijn, dat is helemaal heftig! Veel plezier vrijdag!

2 jaar geleden

Reactie op RV09

Hier ook in verwachting van 2馃き onze oudste wordt bijna 3. Ben zo benieuwd ...
Het wordt al een klein clubje :D leuk, en ook een peuter dus. Hoe ga je/gaan jullie het vertellen? En ben je heel misselijk of andere klachten? Hoop dat het snel beter gaat!

2 jaar geleden

Reactie op Preggerssbaby

Oh spannend! Ja dat begrijp ik, maar las ook dat het niet gek is als een ee ...
Klopt.. Alleen was die slecht zichtbare juist een week v茅rder geschat dan uberhaupt mogelijk is met mijn ovulatie, dus extra benieuwd hoe dat nou zit, haha. Wanneer ga jij voor echo 2?

2 jaar geleden

Reactie op Elve

Klopt.. Alleen was die slecht zichtbare juist een week v茅rder geschat dan u ...
Oh dat is gek inderdaad. Maar dat had ik bij onze 1e ook. Ik gebruikte toen ovulatietesten dus wist wanneer m'n ovulatie was geweest en kreeg er toch 5 dagen bij. Dat snap ik tot op de dag van vandaag niet haha. Maar kan me voorstellen dat dat al een iets fijner scenario is dan andersom? Wij mogen volgende week donderdag weer!

2 jaar geleden

Reactie op Preggerssbaby

Oh dat is gek inderdaad. Maar dat had ik bij onze 1e ook. Ik gebruikte toen ...
Dat is ook vreemd! Maar ja, beter wat verder vooruit idd. En spannend! Hou ons maar op de hoogte hier :)

2 jaar geleden

Reactie op Elve

Het wordt al een klein clubje :D leuk, en ook een peuter dus. Hoe ga je/gaa ...
Ze is meegeweest naar de tweede echo en daarna hebben we voor de vrienden een filmpje gemaakt waarbij zij vertelt waar de knuffel aap en pandabeer voor zijn 馃グ Tip grote knuffels 60 cm bij de Action voor zo'n 13 eu. Onze peuter heeft ook 1 en zij ging elke maand in het eerste jaar hiermee op de foto. Is straks weer het plan馃き Ik ben misselijk maar ook hele dag honger馃槄 en pijnlijke buik/banden. Verder oke馃榿