9 Reacties

19 uur geleden

Onze oudste van nu 2 jaar was als baby gek op de groente- en fruitmixen van Ella's kitchen. Onze jongste eet al lekker mee maar we houden uiteraard wel rekening met zijn leeftijd van bijna 7 maanden. Niet teveel kruiden, knoflook, uien en peper.

19 uur geleden

Hier juist andersom. Fruit houd ze niet van, ze opent zelfs niet haar mond ervoor en als ik het er in krijg dan spuugt ze het uit. Groente vind ze dan weer wel lekker. Vooral courgette gemend met wortel. Ik blijf fruit wel aanbieden en ook al zijn het drie hapjes ooit worden het er 4.

19 uur geleden

Pompoen, broccoli, wortel, avocado. Bloemkool is hier vaak geen succes. Mijn zoon is bijna 6 maanden.

19 uur geleden

Pompoen, wortel, zoete aardappel, bloemkool

19 uur geleden

Bij ons was pastinaak een grote hit. Inmiddels eet ze eigenlijk alles wat ik haar aanbied.

11 uur geleden

Hier is aardappel met courgette en tomaat een favoriet. Of couscous met kip, mango, pompoen, wortel en tomaat. Gaat er ook wel lekker in. Bij oudste kids waren bruine bonen met aardappelen, gehakt en appel altijd een succes. Dit heb ik nu nog niet aangeboden. Vaak doe ik wel twee of drie dagen achter elkaar hetzelfde aanbieden. De eerste dag krijg ik vaak scheve gezichten. Tweede dag minder en derde dag een lach hahaha. Fruit is altijd goed hier.

9 uur geleden

Reactie op Zara Ivy

Hier juist andersom. Fruit houd ze niet van, ze opent zelfs niet haar mond ...
Jaa ik blijf het ook aanbieden in de hoop dat hij het steeds lekkerder vindt

4 uur geleden

Ik doe vaak een beetje moedermelk door de groente heen, dan vindt ze het wel lekker. Wortel gaat er sowieso wel goed in, pompoen en bloemkool niet.

4 uur geleden

Bij ons precies het zelfde. Ik probeer alle soorten en wissel vers en potjes met elkaar. Ik doe ook weleens hapje fruit heb je groente beetje foppen. En als de groente koud is gaat het beter.