15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb pillen, volgens mij zijn die er wel in de juiste dosis

2 jaar geleden

Klopt. De verloskundige gaf aan dat het lichaam dit minder goed opneemt. Druppels gaat sneller.

2 jaar geleden

Met druppels kun je dit toch zelf aanpassen? In de vitamine d druppels van de kruidvat die ik heb voor mn zoon zit 10 mcg in 4 druppels. Dan zou jij 30 druppels moeten hebben. Ik zou een sterkere soort zoeken dan want 30 druppels tellen is best veel.

2 jaar geleden

Via recept bij de apotheek halen. Druppels zijn stuk goedkoper dan de tabletten

2 jaar geleden

Reactie op 29032022

Met druppels kun je dit toch zelf aanpassen? In de vitamine d druppels van ...
Precies dat! En dan zijn het ook maar kleine flesjes. Ik ga morgen de vk nog eens bellen wat zei nou aanraden. Mijn apotheek had het namelijk ook niet.... alleen voor babies.

2 jaar geleden

De druppels van vitakruid (vitamine d3 en k2) zijn heel fijn, die gebruik ik zelf nu.

2 jaar geleden

Ik heb vitamine D van het merk Solgar. Deze werden door mijn verloskundige aangeraden. Het zijn van die liquid capsules, dus vloeibaar van binnen.

2 jaar geleden

Ik heb ook vitamine D te kort, en gebruik kauwtabletten van Kruidvat, ik moest 50mcg en die kon ik daar vinden. Ze zijn echt mini en smaakt niet echt ergens naar dus prima

2 jaar geleden

Ik heb nu liquidtabletten. 75 mcg van New care

2 jaar geleden

Reactie op M_elB

Ik heb ook vitamine D te kort, en gebruik kauwtabletten van Kruidvat, ik mo ...
Hey welke zijn dit? Zoek ze namelijk ook

2 jaar geleden

Reactie op Ezgi Broekhuis

Hey welke zijn dit? Zoek ze namelijk ook

2 jaar geleden

Weten jullie ook welke waarde jullie hadden om de vitamine D test? Ik had 63 maar hoefde er niks mee. Ivm vermoeidheid nam ik al 50mcg. Ik las op internet dat een waarde van 80 eigenlijk perfect zou zijn.

2 jaar geleden

Die van mij zat op 46. De grens is 50.

2 jaar geleden

Reactie op DV-2

Weten jullie ook welke waarde jullie hadden om de vitamine D test? Ik had ...
Ik had 50 dus neem daarom extra. Ferritine was ook laag (aka ijzer) en daar heb ik een historie mee. Dus ook al hoef ik niks extra te nemen omdat dit wel ‘binnen de grenzen’ is heb ik toch besloten om extra bij te nemen. Voordat ik boven de grens uitkom duurt het nog wel even ;)

2 jaar geleden

Reactie op M_elB

Ik had 50 dus neem daarom extra. Ferritine was ook laag (aka ijzer) en daar ...
Oh sorry 50 is fout 43. En ferritine was 24 en de grens is 20-150