7 Reacties

vorig jaar

Wij hebben er nu drie onder de 4. Ik gebruik de minipil. Ben inmiddels gestopt met borstvoeding maar blijf voorlopig deze pil aanhouden. Als ik nog een keer zwanger zou zijn zou ik dit nooit afbreken, hoe snel op de vorige het ook is.

vorig jaar

Reactie op wen2122

Wij hebben er nu drie onder de 4. Ik gebruik de minipil. Ben inmiddels gest ...
Ja zo zie ik het zelf ook. Zolang er een kloppend hartje is, zal ik er 10000% voor gaan. Al heb je ook nog een papa, en wat als die het niet wilt. Daar zit een beetje mijn angst

vorig jaar

Ja zo zie ik het zelf ook. Zolang er een kloppend hartje is, zal ik er 1000 ...
Ja dat zul je met elkaar moeten bespreken denk ik. Ik weet van mijn man dat hij er hetzelfde over denkt. En je eigen positie duidelijk maken.. als hij echt geen kinderen meer wil, legt hij er toch een knoopje in en als hij dat niet wil en wel sex wil dan bestaat het risico… 😅

vorig jaar

Ik ben weer aan de pil, maar mocht het toch gebeuren ga ik het een héle moeilijke keuze vinden, ik denk dat ik een tweede zo snel mentaal echt nog niet aan kan 😅

vorig jaar

Ja zo zie ik het zelf ook. Zolang er een kloppend hartje is, zal ik er 1000 ...
Ik vind persoonlijk niet dat je man het kan maken om te zeggen "ik hoef geen derde dus laat het maar weghalen" als hij er wel met alle gemak bovenop kruipt, condoom of niet. Het is net wat Wen2122 zegt, dan moet hij er een knoopje in laten leggen. Maar eerst willens en wetens het risico lopen en dan een abortus verwachten zou er bij mij niet in gaan, hoe heftig de situatie ook is.

vorig jaar

Ik heb een spiraaltje

vorig jaar

Tja een knoopje kan wel, maar dat heb je niet 123 geregeld en dat betekend ook niet dat je gelijk niet meer zwanger kan worden. Als je geen hormonen wil en het condoom lastig vindt is een koperspiraaltje een van de weinige mogelijkheden. Deze heb ik gehad zonder problemen.