19 Reacties

vorig jaar

Mijn vriend zet zijn wekker op trillen, of via zijn apple watch, dan trilt alleen zijn pols en klmt er geen geluid vanaf. Onze dochter heeft ook whitenoise kastje aan.

vorig jaar

Dat is sneu. Ik zou haar op haar eigen kamer laten slapen.

vorig jaar

Ze slaapt al op haar eigen kamer, met de deur dicht. M’n vriend is een hele diepe slaper dus zonder een hoop kabaal wordt hij helaas niet wakker 😅😅😅

vorig jaar

Reactie op juliaaaa11

Ze slaapt al op haar eigen kamer, met de deur dicht. M’n vriend is een hele ...
Oh! Kan jij hem niet wakker maken en dat het niet zo’n kabaal maakt?

vorig jaar

Ik maak mijn partner wakker om dit te voorkomen

vorig jaar

Reactie op juliaaaa11

Ze slaapt al op haar eigen kamer, met de deur dicht. M’n vriend is een hele ...
Een smartwatch die trilt is wel het proberen waard. Door de tril wordt hij onbewust misschien al een beetje wakker en dan volstaat een wekker op normaal volume misschien ook.

vorig jaar

Hier het zelfde wij verhuizen pas over een paar maandjes en hij slaapt nu dus bij ons op de kamer hij word nu veel wakker door slaapregressie maar als mijn vriend opstaat dan heb ik een wekker staan omdat hij er zelf anders te veel heeft staan. Onze zoon slaapt al niet goed en word nu dus nog vaker wakker en ook door hem dan kan hij niet meer slapen…

vorig jaar

Reactie op dml12

Hier het zelfde wij verhuizen pas over een paar maandjes en hij slaapt nu d ...
Slaap is zo belangrijk 🙈. Kan je vriend niet op werkdagen na de laatste voeding oid in de woonkamer slapen? Met te weinig slaap wordt het er ook niet echt leuker op (althans hier)

vorig jaar

Same. 4.45 zelfs. Dus naar eigen kamer gedaan en nu veel fijner zodat hij niet steeds wakker wordt van onze geluiden of bewegingen en idd zeker wekker.

vorig jaar

Of idd trillen via arm op Watch

vorig jaar

apart slapen met je partner? die van mij slaapt ook op de zolder

vorig jaar

Als hij een smatwatch heeft zou ik dat doen, of Nders bijv een simpele fitbit kopen alleen daarvoor. Die kan je ook zo instellen dat hij in een lichte slaapfase afgaat.

vorig jaar

apart slapen. Mijn man is een olifant in een porselein kast.. maakt de hele bovenverdieping wakker..

vorig jaar

Wie weet zou dit een oplossing kunnen zijn? Op basis van langzaam licht wakker worden en/of natuur geluiden. Ik heb er verschillende gezien.

vorig jaar

Mijn vriend wordt ook nergens wakker van, voordat we kinderen hadden moest ik hem altijd wakker maken als zijn wekker afging want hij sliep er dwars doorheen 😑 Onze dochter ligt in de co sleeper naast mij en ik zet de wekker op mijn telefoon (het geluid staat wel zacht). Ik slaap heel licht dus zet hem binnen een paar seconde uit en maak dan m’n vriend wakker.

vorig jaar

Reactie op Woodyyyy

Mijn vriend wordt ook nergens wakker van, voordat we kinderen hadden moest ...
Gelukkig ben ik niet de enigste

9 maanden geleden

Ik heb er zelf last van 😂 ik ben zwanger en merk dat voldoende slaap me helpt om niet ziek te zijn overdag. Maar de wekker van mijn vriend gaat om 5:30 uur, hij kan dan slecht wakker worden en gaat er pas om 6 uur uit. Ik slaap vanaf zijn wekker niet meer… Apart slapen wil ik liever niet en oortjes vallen snachts uit. Iemand die issues ook (gehad)? Tips zijn welkom 🤗

9 maanden geleden

Smartwatch aanschaffen en wekker op de pols.

9 maanden geleden

Smartwatch idd of wake up light