19 Reacties
vorig jaar
Ze slaapt al op haar eigen kamer, met de deur dicht. M’n vriend is een hele diepe slaper dus zonder een hoop kabaal wordt hij helaas niet wakker 😅😅😅
vorig jaar
Reactie op juliaaaa11
Ze slaapt al op haar eigen kamer, met de deur dicht. M’n vriend is een hele ...
Een smartwatch die trilt is wel het proberen waard. Door de tril wordt hij onbewust misschien al een beetje wakker en dan volstaat een wekker op normaal volume misschien ook.
vorig jaar
Hier het zelfde wij verhuizen pas over een paar maandjes en hij slaapt nu dus bij ons op de kamer hij word nu veel wakker door slaapregressie maar als mijn vriend opstaat dan heb ik een wekker staan omdat hij er zelf anders te veel heeft staan.
Onze zoon slaapt al niet goed en word nu dus nog vaker wakker en ook door hem dan kan hij niet meer slapen…
vorig jaar
Mijn vriend wordt ook nergens wakker van, voordat we kinderen hadden moest ik hem altijd wakker maken als zijn wekker afging want hij sliep er dwars doorheen 😑
Onze dochter ligt in de co sleeper naast mij en ik zet de wekker op mijn telefoon (het geluid staat wel zacht). Ik slaap heel licht dus zet hem binnen een paar seconde uit en maak dan m’n vriend wakker.
9 maanden geleden
Ik heb er zelf last van 😂 ik ben zwanger en merk dat voldoende slaap me helpt om niet ziek te zijn overdag. Maar de wekker van mijn vriend gaat om 5:30 uur, hij kan dan slecht wakker worden en gaat er pas om 6 uur uit. Ik slaap vanaf zijn wekker niet meer…
Apart slapen wil ik liever niet en oortjes vallen snachts uit.
Iemand die issues ook (gehad)? Tips zijn welkom 🤗