19 Reacties

5 dagen geleden

Wakkertijd van mijn baby van 5-6 is nu zeker wel 2,5 uur

5 dagen geleden

Hier net aan 2uur of 2 en kwartier. Snel moe maar ook heel beweeglijk dus volg m daar in

5 dagen geleden

Bij mij wisselt het tussen de 1.5 en 2.5 uur 🙈

5 dagen geleden

Bij mij (6mnd) wisselt het tussen de 2 en 3 uur. Hierdoor ook geen vast ritme.

5 dagen geleden

Wij volgen ons meisje daarin. In de ochtend is ze vaak na 1,5 u echt wel moe. Naarmate de dag vordert varieert het tussen de 1:45 & 2:15 Dus nooit een vaste bedtijd en dutjestijd en dat met 6 maand..

4 dagen geleden

2 a 2,5 uur

4 dagen geleden

Gemiddeld 2 uur. Ochtend 1,5/2 en later op de middag kan hij soms weer 2,5 uur wakker zijn (maar dan er echt klaar mee zijn) gemiddeld 2 dus whahah😂 Hij heeft wel een ritme erin rond 9 slapen 12 en soms rond half 5 nog een x

4 dagen geleden

Tussen de 2 en 3 uur! Vandaag alleen minder, want ze is ziek. Slaapt veel en korte wakkertijd

2 dagen geleden

Reactie op Corrie28

Wij volgen ons meisje daarin. In de ochtend is ze vaak na 1,5 u echt wel mo ...
Hier precies hetzelfde :)

2 dagen geleden

Reactie op MariskaM93

Hier precies hetzelfde :)
Blij toe om te horen dat ik niet de enige ben🙈

2 dagen geleden

Bij mijn baby 1,5 uur soms 2 in de avond🙈

één dag geleden

In de ochtend 1 /1.5 uur, in de middag 2 uur en vanaf 17.00 wil ze niet meer slapen. Ze gaat dan om 20.00 naar bedje.

één dag geleden

Gemiddelde wakker tijd of max wakker tijd? In de ochtend ca 3u, middag 2 a 2.5u, dan ca 1.5u en dan ca 5u....

één dag geleden

Rond 2 uurtjes maar sinds een week is het echt bijna maximaal 1 uur en is die alweer moe

één dag geleden

Kan het ook veranderen in een sprong of regressie? Bij die van ons zitten we ineens weer met hazeslaapjes en feesten, kirren in bed.

10 uur geleden

Reactie op Corrie28

Kan het ook veranderen in een sprong of regressie? Bij die van ons zitten w ...
Hier hetzelfde!

9 uur geleden

Reactie op elisakoekkoek

Rond 2 uurtjes maar sinds een week is het echt bijna maximaal 1 uur en is d ...
Hier net zo! Vooral in de ochtend. Half 8 eruit en half 9 slaapt ze alweer. Ze is wel wat vaker wakker snachts, maar gelukkig redt ze zichzelf.

43 minuten geleden

Reactie op sop11_9

Hier hetzelfde!
O pfff drama he