22 Reacties

vorig jaar

Ik geef full time borstvoeding maar helaas na 6 weken gelijk ongesteld :(. Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen qua pijn, maar wel veel bloed. Wordt nu ook gewoon elke maand ongesteld terwijl mijn baby letterlijk vastgeplakt is aan de boob. Zit best wel regelmaat in

vorig jaar

Ik ben bij allebei mijn kindjes (2021 / 2024) direct weer ongesteld geworden, ondanks fulltime borstvoeding. De kraambloedingen waren beide keren na vier weken net opgehouden en daarna was ik beide keren vrij lang ongesteld. Iets meer kramp dan normaal, maar ik heb gelukkig nooit enorm veel last van mijn menstruatie. De cyclus was deze keer ook direct weer regelmatig. Hoe dat in 2021 was weet ik niet meer precies.

vorig jaar

Na de eerste pas na 9 maanden weer ongesteld geworden, nu na 8 weken al 🫠. Het was best licht, eerst paar dagen spotting gehad en wat meer afscheiding. Hierna ben ik wel met de pil gestart dus kan niet zeggen hoe het daarna verloopt

vorig jaar

Bij de oudste twee kan ik mij nog herinneren dat het de eerste paar keer erg weinig bloedverlies was en ook geen pijn. Maar wel erg onregelmatig. Nu bij de derde gelijk volle bak de eerste keer en veeel krampen. Daarna nog twee keer ongesteld geworden iedere keer precies 4 weken later, geen pijn. Wel veel bloedverlies.

vorig jaar

Ik ben nu voor het eerst ongesteld. Mijn zoontje is 25 weken.

vorig jaar

Ik had het na 10 weken een heel klein beetje. Heb nu een spiraal, en het is nog steeds hetzelfde, een heel klein beetje bloed, verwaarloosbaar eigenlijk. Merk het meer aan mijn baby die minder goed drinkt vlak voordat ik ongesteld word. Schijnt dat de smaak van de melk tijdelijk kan veranderen.

vorig jaar

Bij mij na 3 en na 4,5 maand.

vorig jaar

Ik ben nog niet ongesteld. Bij de eerste na een half jaar. Ik verwacht dus dat het binnenkort weer komt.. maar ik hoop dat het nooit meer terugkomt 🤣🙊

vorig jaar

Ik geef fulltime bv en na 3 maanden weer ongesteld. Nu viel het de eerste 2x wel mee alleen vorige week wel behoorlijk en merkte het toen ook aan de melkproductie die behoorlijk minder werd. Niet meer ongesteld en toen was het weer als van ouds

vorig jaar

Bij de eerste na 1 jaar (gestopt met bv na 9mdn) en nu nog niet (fulltime bv). Moet er wel bij zeggen dat ik in 2020gestopt ben met de pil en daarna moet meer ongesteld werd voor een jaar. (PCOS). Daarna met ovulatie inductie zwanger geworden. En toen nadat de oudste geboren was dus na 1jaar ongesteld ben geworden (uit mezelf) 1x. En daarna blijkbaar na 2 maanden wel een eisprong weer had uit mezelf want toen was ik zwanger van onze junibaby❤️

vorig jaar

Ja, na 8 weken al spotting iedere maand en nu de eerste echte menstruatie (kindje is 5 maanden). Ik moest wel even wennen aan de "pijn" maar het was ongeveer hetzelfde als voorheen

vorig jaar

Ik ben ongesteld geworden toen de kleine 3mnd was. Ik geef fulltime bv.

vorig jaar

Ik geef volledig borstvoeding, maar kolf tegenwoordig veel door het werken. Mijn baby is nu 5 maanden. Ik ben sinds gisteren ongesteld geworden, maar vandaag had ik echt veel bloedverlies. Is dat normaal?

vorig jaar

Merken jullie dat de productie minder is toen jullie ongesteld werden?

vorig jaar

Mijn zoontje is nu 24 weken en ik ben sinds hij 7 weken is weer elke 4 weken ongesteld. Voelde me best genaaid, want ik geef volledig borstvoeding en mijn zusje werd pas na 6 maanden ongesteld. Daarbij is het een waar bloedbad en idd mijn productie daalt fors. Gevolg is bijvoorbeeld ook dat er dan weer meerdere nachtvoedingen nodig zijn. Nu ik weet waar dat vandaan komt, kan ik het beter los laten, maar leuk is anders.

vorig jaar

Ik gaf volledige borstvoeding naar na 2 maanden weer ongesteld geworden. Daarna 6 weken later nog een keer en nu nog niets.. het is er dus wel maar nog niet weer netjes in z'n cyclus!

4 maanden geleden

Mijn dochter is nu 14 maanden en ik ben zojuist voor het eerst ongesteld geworden! Heb de krampen zeer zeker niet gemist!!!! Wel jammer dat ik niet gelijk weer zwanger ben haha, had het wel tegen de verloskundige willen zeggen als ze vraagt: "wanneer was de 1e dag van je laatste menstruatie?", "uhhh 9 september 2023???". Hahaha Helaas, maar wel eindelijk kans op een 2e 🥹 kan niet wachten

4 maanden geleden

Reactie op Lana_vdz

Mijn dochter is nu 14 maanden en ik ben zojuist voor het eerst ongesteld ge ...
Ah super zeg! Wij hadden echt exact vergelijkbare situatie als ik jouw berichtjes telkens las. Had je veel voortekenen van je aankomende menstruatie? En ben je bewust of onbewust minder gaan voeden of is het gewoon zomaar doorgebroken? Hier nog steeds geen menstruatie. Benieuwd wanneer het door gaat zetten. Hoop dat je snel weer zwanger mag worden! ❤️

4 maanden geleden

Ik ben na precies 13 maanden weer ongesteld geweest afgelopen week, maar 4 dagen (meestal 5). Heb echt nergens last van gehad en voelde het ook niet aankomen. Vooral oud bloed, maar niet heel veel. Moest echt weer nadenken waar de tampons gebleven waren, wat een lekker gevoel was dat! 🤣💪🏼

4 maanden geleden

Reactie op charlotte dhdm

Ah super zeg! Wij hadden echt exact vergelijkbare situatie als ik jouw beri ...
Heb er niet echt iets bewust iets mee gedaan. Wel heb ik sinds een aantal maanden dat ik savonds een groeimelk fles geef, zodat ze iets beter slaapt (niet dat dat echt helpt). Dus kan wel zijn dat het daar aan ligt. Qua voortekenen ja.. als ik zo terug kijk dan is het wel duidelijk waarom ik ineens zoveel last van mijn darmen had. Eerst verstopping en dan diaree. Ik denk dat mn lichaam weer moet wennen aan al dat gebruik van die spieren. Moet ook zeggen dat ik soort van misselijk ben van al die druk in mijn buik. Ik moet echt weer wennen zeg maar