10 Reacties
gisteren
Ben & Anna badzout rozen, lekkere kruidenthee van Yoghi of Shoti maa. Soms sta ik een uur eerder op om even met een cappuccino de krant of iets anders te lezen. Het zijn voor mij echt de kleine dingen die het doen. Ik probeer soms een gezichtsbehandeling, mijn nagels te laten doen, 1x per maand met mijn man naar de Thaise massage en 1x per kwartaal met mijn man naar de Spa. Vandaag was ik gaan lunchen, cocktail gedronken en geshopt bij de Bijenkorf met mijn nichtjes en een tante.
gisteren
Ik kan mij nog herinneren hoe pittig ik het allemaal vond met 1 kind. Nu inmiddels 3 kids en heb het idee dat ik steeds meer tijd voor mijzelf heb 🤷🏽♀️.
Ik heb een partner die volledig meehelpt in het huishouden. En daarnaast ook heel erg veel hulp van ouders en schoonouders. Zo hebben we elke zondagavond dat de oudste twee bij mijn schoonouders slapen. En omdat de kleinste toch vroeg slaapt, hebben we altijd een avondje samen op de bank met lekkere hapjes. En minimaal 1 keer per maand gaan we uiteten. En doordeweeks heb ik op mn vrije dag altijd even twee tot drie uurtjes voor mijzelf.
Verder sporten de oudste twee kinderen best wel veel. Ik vind het ook heerlijk om dan mee te gaan en wat te drinken met de andere moeders in de kantine.
Ook heb ik regelmatig etentjes met vrienden of met collega's.
Dit allemaal is alleen maar mogelijk omdat we zoveel extra handen hebben en een partner die mij goed helpt.
gisteren
Leuk topic, ik lees mee! Merk dat ik het erg moeilijk vind om ontspanning te vinden. Als ik dan even een paar uurtjes alleen heb, vind ik altijd dat ik die nuttig moet besteden. Gisteravond was mijn man weg en kind vroeg op bed - iets waar ik de hele week al naar uitkeek - en vervolgens kon ik niet eens een film uitkiezen die ik wilde kijken 🤦♀️. Waarom is dit zo moeilijk haha
16 uur geleden
Ik probeer eens per kwartaal een dagje naar de sauna te gaan, en die dag precies te doen waar ik zin in heb. Dat doet me echt enorm goed!
13 uur geleden
Ik stuur mijn partner weg met de kleine naar zijn moeder. Dan ga ik op de bank liggen met een kop thee en een zal chocola en lekker een film of serie kijken die ik al 10x heb gezien zodat ik zeker weet dat ik hem leuk vind 🤣
Als ik dit zo terug lees denk ik dat is saai, maar ik geniet er echt van op dit moment 🙈
7 uur geleden
Reactie op MiiDii
Ik stuur mijn partner weg met de kleine naar zijn moeder. Dan ga ik op de b ...
Hahaha dat heb je wel goed voor elkaar. Kan ik ook nog eens proberen.
7 uur geleden
Reactie op Ikzelf203
Leuk topic, ik lees mee! Merk dat ik het erg moeilijk vind om ontspanning t ...
Erg he. Ik heb het ook als ik dan ‘s middags denk van vanavond ga ik nog even dit en dat doen. Je komt er gewoon niet aan toe. Ik kijk wel savonds altijd tv maar zoontje slaapt onrustig en wordt vaak na 1/1,5 uur alweer wakker en dan moet ik weer naar boven om te sussen. Papa is niet gewenst. 😂