Hii,
Zoals de titel al zegt, ik weet het even niet meer…
Dochter van 6 maanden heeft al ruim 2 weken diarree.. Zat in het begin op 6/7 luiers per dag, drinkt goed, is vrolijk en gezellig. Eenmalig 1 x keer 38 graden koorts gehad en was toen wat hangerig. Door het vele poepen ook een enkele keer bloed bij ontlasting gehad, en ontlasting ruikt ook iets zurig.
1 week terug rode wegdrukbare plekjes op haar lichaam. Maar ondanks deze weken, wel goed blijven drinken (flessen van 210cc), en is vrolijk.
Meerdere keren al de dokter gebeld, maar moest afwachten. 1 keer bij de hap arts geweest, omdat ze echt niet fit was en meer spuugde als eerst (heeft ook reflux. En die zei dat het mogelijk een virus kan zijn?
Nu kan ik morgen eindelijk terecht bij de dokter, omdat de klachten blijven aanhouden. Iemand hier ervaring mee met zulke klachten? Iets waar ik evt op moet letten/vragen? Dit is ons 1e kindje, en maak me toch wel wat zorgen over dat ze niet teveel vocht verliest/aankomt en hoelang dit kan blijven doorgaan… dagelijks 2/3 pakjes kleding nodig/en schone slaapzak.
Oja, ik voel nog geen tandjes doorkomen.