18 Reacties
18 dagen geleden
Naast alle advies die je vast al hebt gelezen hier bij andere berichten over hoe je je baby beter kan slapen, heb je ook iemand waarmee je je eigen zorgen kan delen? Klinkt pittig waar je doorheen gaat!
Heb je het al eens met de huisarts of praktijkondersteuner besproken? Wellicht hebben die opties voor je, of is het al fijn om je verhaal te doen.
Sterkte in ieder geval! En als ik het mag geloven van andere ouders, het wordt echt beter!! ❤️
18 dagen geleden
Reactie op Irisgjansen
Naast alle advies die je vast al hebt gelezen hier bij andere berichten ove ...
Bedankt!
Ik weet dat het echt beter wordt hoor. Ik heb al 3 of 4x eerder gehad, dat ik dacht omg ik dit is ZO ZWAAR. En toch elke keer kom ik er doorheen.
Alleen nu dat ze zelfs naast mij zo slecht slaapt.... pfff ik kom niet meer toe aan slapen.
Maargoed. Hopelijk duurt dit maar een week of 2 dat zou ik nog aan kunnen haha.
Ik praat er genoeg over in mijn "village", alleen die kunnen nu niet zoveel voor me betekenen. De een is 8 maanden zwanger, de ander is aan het herstellen van een auto ongeluk en m'n schoonmoeder kan morgen komen helpen GELUKKIG.
We komen er echt wel en na 3 bakken koffie zie ik ook de bomen weer een beetje
18 dagen geleden
Die van ons is ook echt ruk aan het slapen. Snachts vind ik het echt zwaar en gek genoeg overdag als ik aan het werk ben dan gaat het wel weer. Terwijl ik dan snachts weer denk help ik kan dit niet meer aan. Zoals vannacht weer 🥲 mag deze fase, die heel lang duurt, snel over zijn aub
18 dagen geleden
Reactie op Lana_vdz
Jeej 2x 2uur kunnen slapen. Ben gebroken. Voor t eerst moeten huilen in 6 ...
Ik herken je gevoel. Ik heb gemiddeld 1x per week een breakdown met huilen dus dat begint er nu na 6 maanden bij te horen hier..
ook een meisje wat slecht slaapt en slecht drinkt. Je wil ritme geven en voorspelbaar zijn, maar dat lukt niet. En dan ook al die sprongen, verkoudheden, regressies..
18 dagen geleden
Nog even verder mopperen hoor...
Vandaag maar samen een dutje gedaan en toen sliepen we 2,5u ongelooflijk. Waarom snachts niet dan?
Nu sinds 21u proberen op bed te leggen en moet er elk uur naar toe.
Het dutje van vanmiddag heeft me wel goed gedaan, maar ik heb zo'n gevoel dat het weer een rampenplan gaat zijn.
Ik hou zo veel van d'r. Maar ze maakt me zo gek opt moment
18 dagen geleden
Reactie op Lana_vdz
Nog even verder mopperen hoor...
Vandaag maar samen een dutje gedaan en toe ...
Ik las in een van je berichten dat je graag koffie drinkt om de dag door te komen. Ik weet niet hoeveel koffie je drinkt mar cafeïne kan effect hebben op d'r inslaaptijd van de kleine als je borstvoeding geeft. Volgens mij vanaf een kopje of 4. Hier hielp het door minder koffie te drinken. Terwijl ik maat 2x een latte drink. Met 1 koffje slapt ze veel beter in. Wie weet bij jou ook? Is misschien het proberen waard.
18 dagen geleden
Reactie op Sannie23
Ik las in een van je berichten dat je graag koffie drinkt om de dag door te ...
Zeker een goede tip die ik al vaker heb uitgeprobeerd.
Ik drink sochtends 1 of 2 bakken en verder niet meer.
Dusja kan het nog eens proberen zonder koffie. Maar dat veranderde de laatste 2x niks
17 dagen geleden
Dit verhaal ken ik. Mijn zoontje had na sprong 4 met slaapregessie dat hij niet meer alleen na bed wou.
Na over leg met csb besproken dat ik hem neer mag leggen en gewoon even mag laten huilen en elke 2 minuten binnen moet lopen om te laten zien dat je er bent en hij/zij niet aleen is. Max voor 10minuten.
Ik wou dit eerst niet vanwege meningsverschillen hier in en dat het slecht zou zijn. Maar nu kan ik hem gewoon weer weg legen en komt hij alleen voor flesjes enigste wat er nu weer is dat hij weer om 5 6 klaar wakker is en hij gaat later na bed…
Maar ik ga vandaag veder bespreken hoe en wat. Ik begon hier mee over dag mijn vriend is er ook maar doet ook niet al te veel en als hij met me ruilt is het hem vaak te veel….
Je moet zelf weten of je er wat mee wilt doen. Mijn gezondheid ging er van achter uit en nu dat hij weer alleen wilt slapen geeft dat heel veel rust.
16 dagen geleden
Reactie op Sop-hie
Misschien een idee om te kolven (als je meisje dit ook wilt)en dat papa een ...
Ik denk dat een fles bv/kv ook al goed zou doen, maar eigenlijk ben ik gwn te eigenwijs en wil ik dat het met live bv gwn gaat.
Ze heeft voorheen ook gewoon goede nachten gehad met enkel live bv