Ik kan wel wat advies gebruiken. Mn baby van 5-6, dus ruim 6 maanden heeft het erg zwaar deze dagen. We zijn de afgelopen week een midweek weggeweest met mn ouders en ze was niet lekker en snel overprikkeld.
Maandags begon het met ondertemp van 35.5 wat maar niet wilde stijgen, uiteindelijk opgekrikt tot 36 en toen kon ze slapen. Daarna werd ze verkouden en dat is ze nog steeds. Probleem vooral is dat ze weinig drinkt. Vandaag maar 385cc en ik denk 50gr fruithapje, paar plukjes brood en paar hapjes avond potje. Half 4 was de laatste fles waarvan ze 85cc dronk en daarna wilde ze geen fles meer. Ze ligt inmiddels te slapen. Haar normale hoeveelheid melk op de dag is 700-800cc, dus ze zit wel over de helft incl hapjes. Ze was ook erg gezellig en helder, maar toch blijft dat slechte drinken knagen. Gister was htzelfde, maar toen dronk ze de fles van 19 en 23uur goed. Nu sloeg ze die van 19 over. Ga ik haar wakker maken voor een fles of wacht ik tot ze zelf komt? We wilden eigenlijk stoppen met de droomvoeding, omdat ze overdag zo slecht drinkt en dat eigk de enige fles is die er voor 150-200cc ingaat.