14 Reacties
2 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat de Doona meer bedoeld is voor het gemak van een autostoel ombouwen is naar een 'wandelwagen' zodat je niet lastig hoeft te doen met de baby over te leggen in een kinderwagen of autostoel over te zetten op een kinderwagen. Dus voor kort gebruik.
Ik ben in verwachting van nummer 3 en ga weer voor een nieuwe kinderwagen want de vorige zijn zeer intensief gebruikt. Langer dan 1,5 uur in zo'n autostoel is niet aan te raden. Tenzij je nooit langer dan 1,5 uur die Doona nodig heb, dan is het een optie. Maar ik kan mij er echt niks bij voorstellen 😅.
Doe waar je je goed bij voelt. Kan natuurlijk ook beide aanschaffen ipv adapters op de kinderwagen voor de autostoel.
2 jaar geleden
Zelf geen ervaring met deze wagen maar houdt er rekening mee dat je kindje maar maximaal 2 uur per dag in zo’n houding mag zitten/liggen. Hierbij is de wipstoel en de triptrap stoel mee geteld. Dus als je een lange autorit hebt van bijvoorbeeld 1,5 uur dan mag je kindje nog maar 1/2 uur in zo’n houding zitten.
Wij legde ons zoontje altijd over in de reiswieg vanuit de maxi cosi of in de box als we thuis waren
2 jaar geleden
Heb je ook verder gedacht dan de eerste periode? Want dit is in principe een maxi cosi op wielen. Als je kindje hier uit groeit en hij/zij loopt nog niet, waar gaat het kindje dan in zitten?
2 jaar geleden
Wij hebben een Dubatti one gekocht! Inclusief adapters om ons Römer dubatti autostoeltje op te kunnen zetten, wat wij handig vinden als we ergens heen gaan en de baby dan kort in de wagen ligt. De reiswieg is voor langere stukken wandelen fijn voor de baby ☺️. Zijn dure wagens, maar tweedehands vindt je ze voor prima prijzen!
2 jaar geleden
Ik ga voor de Cybex Priam 4, helaas cozy beige overal uitverkocht dus ga voor de zwarte
2 jaar geleden
Reactie op Ikwordmamavan2
Wij hebben een Dubatti one gekocht! Inclusief adapters om ons Römer dubatti ...
Even off topic, ik weet niet of je het hebt meegekregen maar er is een terugroepactie gedaan naar de Britax Römer (ook die Dubatti) autostoeltjes.
Online kan je een check doen of jouw autostoeltje erbij hoort.
https://baby-safe-check.com/?lang=nl