26 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik de doekjes van pampers sensitive! Ben erg tevreden nog steeds. Ook vaak in de aanbieding bij bol én action (in kleinere verpakkingen) ik vind het iig belangrijk dat de doekjes geen parfum bevatten en ik vind ze ook goed vochtig.

2 jaar geleden

Wij gaan voor wasbaar. Zitten geen chemicaliën in, is goedkoper dan wegwerp en net zo makkelijk

2 jaar geleden

Kruidvat sensitive, al 2 jaar alleen deze.. maar hij kan overal tegen. Deze zijn ook vaat in de aanbieding het goedkoopste

2 jaar geleden

Reactie op Maaike_87

Wij gaan voor wasbaar. Zitten geen chemicaliën in, is goedkoper dan wegwerp ...
Lijkt me niet net zo makkelijk, met 10 poepluiers op een dag.. (althans die van ons met borstvoeding) wel respect als mensen dat kunnen!

2 jaar geleden

Wij hebben de Naïf plasticvrije doekjes ingeslagen. Deze zijn biologisch afbreekbaar, dus niet zo’n grote impact op het milieu, en geen schadelijke stoffen.

2 jaar geleden

Huggies !

2 jaar geleden

Ik gebruik nu die van lidl. Lupilu sensitive. Ik vind ze erg fijn. Hiervoor hadden we pampers sensitive maar scheelt best in prijs..

2 jaar geleden

Kruidvat water doekjes! Werken top en omdat er verder geen geurtjes of andere chemische dingetjes aan zitten, kun je ze ook voor vieze handjes/mondjes etc gebruiken als dat nodig is. Wel wat andere merken gebruikt maar bij de meeste 'goedkopere' doekjes komen er dan steeds meerdere uit de verpakking... Bij Kruidvat echt sporadisch eens 2 tegelijkertijd.

2 jaar geleden

Etos altijd gebruikt en ook wel die vd kruidvat.

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje al bijna 2 jaar doekjes van naif, zijn echt de prettigste. Dus straks voor de baby gebruiken we deze ook weer.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook de Naïf billendoekjes. Heel prettig en mijn zoontje reageert er goed op. Straks met nr 2 blijven we ze ook gebruiken.

2 jaar geleden

Hier ook kruidvat, sensitive en water doekjes. Zijn heel fijn gebruik ze al 2 jaar voor mijn zoontje.

2 jaar geleden

Huggies waterdoekjes! Zijn ook nog prima betaalbaar. Ik vind Naïf ook heel fijn maar vind het echt wel te duur om er alleen maar stront mee af te vegen 😆

2 jaar geleden

Water wipes! Onze dochter van 2 krijgt uitslag van andere doekjes behalve van deze of van de neutral doekjes. Maar de water wipes poetsen weer beter dan de neutral doekjes, omdat ze natter zijn. Ik zou uittesten wat werkt en niet te veel van tevoren inslaan.

2 jaar geleden

Wasbare luierdoekjes (van katoen). Wat een uitkomst! Nooit luieruitslag, lekkere geur door een druppeltje geurolie, verder alleen water, dus geen rommel.

2 jaar geleden

Kruidvat die witte of paarse doekjes. Zijn ook vaak in de aanbieding :)

2 jaar geleden

De Pampers Aqua pure billendoekjes zijn uit het assortiment. De vervanger van de Pampers Aqua pure billendoekjes zijn de Pampers Harmonie Aqua billendoekjes. Ik vind die net zo goed, iets minder zacht maar voor onze peuter prima. Dus hopelijk ook voor de kleine baby weer straks :)

2 jaar geleden

Kruidvat eigen merk doekjes op water basis!!! Ik zweer erbij 😌 gebruik ze zelf ook wel eens als vochtige doekjes. Zijn ook vaak in de aanbieding als hele doos

2 jaar geleden

Reactie op CuckooBlue

De Pampers Aqua pure billendoekjes zijn uit het assortiment. De vervanger v ...
Wij ook alles van pampers harmonie. Ook de luiers. Bijna geen doorlekken en niet al teveel chemicaliën 🤞

2 jaar geleden

Waterwipes! Meest natuurlijk en fijn in gebruik.