12 Reacties

Ik was van plan dit te gebruiken, maar ik heb een knip gehad, door de techniek die zij hebben gebruikt om te hechten kreeg ik een open wond, hierbij moet je dan luchten (geen ondergoed dragen of dergelijke zoveel als maar mogelijk is. Dus kraamverband gebruikte ik van mijn kraampakket. Ik gebruikte op een moment kraamverband van de etos waar ik slecht op reageerde en dit kan bij iedereen verschillend zijn maar de tip van mijn kraamverzorgster was om een kraamverband of incontinentie ondergoed te zoeken waar echt geen plastic in zit omdat dit niet ademend genoeg is en daardoor voor irritatie kan zorgen. Helaas door mijn situatie niet verder uitgeprobeerd maar hopelijk helpt het bij de zoektocht

vorig jaar

Ik heb die van de Kruidvat gebruikt echt super

vorig jaar

Heb ik wel gehaald en gebruikt, maar het plakt zich wel vast aan je behalve als er kraamverband in doet

vorig jaar

Ik vind die van tena heel fijn. Zijn nu ook in de aanbieding bij Kruidvat geloof ik.

vorig jaar

Reactie op mvogg

Heb ik wel gehaald en gebruikt, maar het plakt zich wel vast aan je behalve ...
Oohh dus het doel waarom ik het wil nemen valt daarmee weg

vorig jaar

Reactie op Ou12345

Ik vind die van tena heel fijn. Zijn nu ook in de aanbieding bij Kruidvat g ...
Ja ik zag dat tena leuke beige kleur heeft. Vraag me niet waarom maar vond wel leuk uitzien 馃槀

vorig jaar

Reactie op Liefmeisje24

Die van Tena plakken niet. Bij mij iig 馃檲.

vorig jaar

Reactie op Liefmeisje24

Zit wel prima hoor ook met kraamverband erin. Kraamverband, althans die ik had, is van katoen en die broekjes niet. Volgens mij lucht het eigenlijk niet voldoende.

vorig jaar

Reactie op princesslulupopp

Ik was van plan dit te gebruiken, maar ik heb een knip gehad, door de techn ...
Hier dit ook, vooral luchten op een matje. Af en toe naar beneden in gaasbroekje met daarin kraamverband uit het pakket omdat die het zachtste is. Die van andere merken waren te hard/scherp/pijnlijk.

vorig jaar

Ik heb Tena gebruikt! Vond het ideaal!

vorig jaar

Had eerst Tena helemaal top! En erna Etos eigen huismerk zijn ook super fijn en dan kraamverband erin. Ik vond het heerlijk zitten 馃

vorig jaar

Ik heb gewoon de luierbroekjes van Kruidvat gebruikt, zitten heerlijk en valt niet op onder kleding