21 Reacties
vorig jaar
Ik ben zelf ook werkloos maar niet echt op zoek omdat het ook nog niet nodig is.
Het uwv kan je ook helpen aan werk te komen als je gebruik maakt van een uitkering, weet niet of ze dit doen als je geen uitkering hebt.
Ik weet niet of het al mis gaat met je cv maar die zou ik eventueel na kunnen kijken en aantrekkelijker kunnen maken, heb dit gedaan een tijdje voor mensen.
Ik denk niet dat afgewezen wordt omdat je moeder bent want er werken genoeg moeders.
vorig jaar
Je zou eventueel een bijstandsuitkering kunnen aanvragen, je komt daarna in een traject te zitten en kan met hun hulp solliciteren, zo zou je eventueel een baan bij de gemeente kunnen krijgen. Misschien is het ook een idee om voor jezelf na te gaan in welke stap de afwijzing plaats vindt en daarna even kijken wat je zou kunnen verbeteren. Je kan ook altijd aan het bedrijf vragen wat de reden is voor de afwijzing zodat je dit kan verbeteren als dat mogelijk is
vorig jaar
Reactie op mvogg
Wat voor werk zoek je? Heb je geen recht op ww?
Ww loopt af over een maandje.
vorig jaar
Reactie op T🌸
Kan je geen ziektewet uitkering aanvragen tot je een baan hebt gevonden waa ...
Hoe werkt zoiets en heb je daar dan wel recht op?
vorig jaar
Reactie op Loutjeee
Wat vervelend. Wat voor werk zoek je?
Zorg, receptioniste, in een supermarkt. Best breed.. maar het lukt maar niet
vorig jaar
Reactie op Loutjeee
Wat vervelend. Je kan is vragen waarom ze je niet aannemen. Misschien heb j ...
Ja ga ik maar eens doen! Dankjewel!!
vorig jaar
Reactie op Ginny Keurntjes
Mijn dochtertje is van 15 juni en zit nu ook in de ziektewet door mijn bekken bekkeninstabiliteit ik heb het aangevraagd via de website en toen moest ik allemaal vragen beantwoorden en vanaf wanneer ik ziek was en dan gaan hun kijken of je er recht op hebt
vorig jaar
Reactie op T🌸
Kan je geen ziektewet uitkering aanvragen tot je een baan hebt gevonden waa ...
Maar ze is toch niet ziek? Althans dat lijkt niet zo, anders zou je ook niet actief werk zoeken.
Misschien via een uitzendbureau proberen to? Daar kunnen ze vaak goed helpen om iets passends te vinden
vorig jaar
Reactie op Elegantic
Maar ze is toch niet ziek? Althans dat lijkt niet zo, anders zou je ook nie ...
Ze zegt dat ze last heeft van zwangerschapskwalen en dat haar partner werkt en ze niet elk dubbeltje wil omdraaien dus misschien dat ze de ziektewet kan krijgen tot ze wel werk heeft gevonden aangezien ze anders zo 0 euro krijgt
vorig jaar
Reactie op najat1988
Je moet 1 week voor je ww verloopt ziekmelden.
Ik weet niet of je je ziek h ...
Daar werkte ik pas en werd ik ontslagen. Was toen wel ziek gemeld ja.
vorig jaar
Daar werkte ik pas en werd ik ontslagen. Was toen wel ziek gemeld ja.
Ik was zelf ook ziek tijdens mijn zwangerschap en door de hg kon ik helaas niet werken en kreeg daarna ook een operatie (Cerclage ) met verplichte bedrust.
Werd mij contract helaas niet verlengd met pijn in mijn hart.
Na maanden thuis zitten en veel gedoe gehad met de uwv.
Eindelijk iemand aan de telefoon gesproken die veel wist/ weet.
Ze vertelde me als je al bent ziekgemeld bij ons dan hoef jij niet weer ww aan te vragen, en kun jij je telefonisch ziekmelden en wordt je vanzelf gebeld door een bedrijfsarts.
En dit is na mijn zwangerschapsverlof.
Ik weet niet hoe het precies bij jou zit maar dit zijn de regels.
En je krijgt elke week vacatures binnen en zoveel mogelijkheden.
Maar dat kan pas als jij je weer beter meld👍🏼 veel succes meid
vorig jaar
Hier het zelfde verhaal in mijn zwangerschap contract niet verlengt. Door mentale klachten zit ik in de ziektewet. Je kan het niet zomaar krijgen ik was ziek in mijn zwangerschap en nu heb ik er andere dingen bij gekregen dus ik zou een andere uitkering proberen.