21 Reacties

vorig jaar

Voor onze dochter (6weken oud) gebruiken wij de Flow Amsterdam Hartslag Knuffel. Het white noise apparaatje is los en die doe je in de knuffel. Zij wordt rustig van de white noise. Er zit een timer op en wanneer ze huilt gaat deze ook aan. Ik moet wel bekennen, we gebruiken het apparaatje eerder los dan icm de knuffel.

vorig jaar

Geen knuffel maar numsy

vorig jaar

Jaaaa beste aankoop ooit ik raad het echt aan! Je kan eventueel het apparaatje zelf los kopen als t goed is heb je die oo bol.com want in principe zit er in dat beertje zo een ding. Maaaaar ik gebruik het bijna elke avond of buiten als t lawaaiig is en het werkt echt!!

vorig jaar

Wij gebruiken gewoon een tablet

vorig jaar

Wij hebben een numsy apparaatje. Iets meer dan 20 euro maar en er zitten zelfs 5 verschillende soorten white noise op. Deze kan je ook voor langere tijd achter elkaar aan laten staan. Bij ons staat hij de hele nacht aan. Die uit een knuffeltje zijn vaak 15/30 min en gaan weer aan bij huilen. Maar bij ons is het al te laat als hij gaat huilen.

vorig jaar

Wij hebben white noise konijn van happy horse. Kan je zowel een lampje als geluidje aanzetten. Heeft 4 verschillende soorten geluidjes waaronder 1 hartslag is. Onze dochter vind het erg fijn in de nacht staat hij altijd bijna de hele nacht aan. Hier linkje Bekijk Happy Horse Konijn Richie Nachtlampje met rustgevende geluiden 34cm - Oudroze - Baby cadeau op: https://www.bol.com/nl/p/happy-horse-konijn-richie-nachtlampje-met-rustgevende-geluiden-34cm-oudroze-baby-cadeau/9300000144626921?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Reactie op vincelina

Voor onze dochter (6weken oud) gebruiken wij de Flow Amsterdam Hartslag Knu ...
Wij hebben dezelfde en gebruiken het apparaatje ook los inderdaad. Als k haar overleg als ze op mij in slaap is gevallen, gebruik k hem. Hij gaat vanzelf uit en inprincipe heeft ze hem dan ook niet meer nodig. Bij geluid gaat hij vanzelf weer aan. K merk dat als ze haar slaap niet kan pakken en ik hem aanzet. Dat ze zo in slaap is. K ben er enthousiast over. Je kunt ook via YouTube whitenoise aanzetten. Deed ik bij mijn 1e.

vorig jaar

Onze baby wordt er helaas niet rustiger van, maar eerder onrustiger. Die heeft het graag helemaal stil. Moet eerlijk bekennen, ik heb dat zelf ook. Ben jezelf iemand, die het graag helemaal stil heeft. Dan weet ik niet of je kleine er wat aan heeft . Hier staat hij dus meer voor de sier tot nu toe

vorig jaar

Wij gebruiken Flow Amsterdam hartslag knuffel Liva. Onze dochter slaapt er heel goed door. We gebruiken de stand die regen nabootst. Je kan een timer instellen van 15 min en als je baby geluid maakt gaat hij weer aan. Wij vallen er zelf ook lekker van in slaap als onze dochter in de co-sleeper ligt🩷

vorig jaar

Wij hebben Moonie, gekregen bij mijn oudste maar daar werkte het niet bij. Nu bij de jongste super. Gebruik wel alleen het apparaatje. Fijn dat je keuze hebt uit aantal geluiden en er zitten lichtjes op. Ik vind het fijn dat deze na een tijdje weer uit gaat en pas aan gaat bij huilen. Hij valt er lekker bij in slaap. Je zou het kunnen testen met je telefoon en YouTube of spotify hoe je kindje op white noise reageert. Werkt het goed? Dan is het de investering voor een van de opties wel waard. Als ik er zelf een zou moeten aanschaffen zou ik voor een goedkoper alternatief gaan die wel deze voordelen heeft.

vorig jaar

Wij hebben ook een Moonie beer die 1 uur aan blijft, als de baby dan huilt gaat ie weer aan. Maar vaak is het dan al te laat. Ook in contact geweest met slaapcoach en zij gaf aan dat het juist belangrijk was dat de white noise continu te horen is. Daarom overgeschakeld op een oude iPhone waar je zonder simkaart achtergrond geluid aan kan zetten. https://www.famme.nl/iphone-white-noise-baby/

vorig jaar

Reactie op Minke92

Wij hebben white noise konijn van happy horse. Kan je zowel een lampje als ...
Wij hadden deze ook, maar het nachtlampje werd binnen 30 minuten erg warm! Pas er mee op, ik heb het gemeld bij happy horse en het konijn retour gestuurd 🙈

vorig jaar

Wij gebruiken de hartslag knuffel Robin van Flow Amsterdam voor in zijn wiegje. En gebruiken de beertje Lou voor onderweg aan de kinderwagen of Maxi-Cosi. Wat een uitvinding! https://flowamsterdam.com/nl/products/lou-brown-comforter-on-the-go https://flowamsterdam.com/nl/products/robin-orange-heartbeat-comforter-plush

vorig jaar

Tip: koop iets wat je kunt schoonmaken/ wassen

vorig jaar

Reactie op Lisette180691

Wij gebruiken gewoon een tablet
Hier wordt ook de telefoon gebruikt. Op Spotify staat een fijne lijst met baarmoeder geluiden. Dit is ook gelijk de naam van de lijst😉 Ik merk dat onze dochter er rustiger van wordt en hierdoor makkelijker in slaap valt.

vorig jaar

Op Spotify staat 'Brown noise' wat ik aanzet. Werkt heel goed. Ik zet hem continu aan, dus als de kleine eventjes wakker wordt dan dut hij al snel weer in (tenzij hij honger heeft).

vorig jaar

Reactie op sannie1996

Wij hadden deze ook, maar het nachtlampje werd binnen 30 minuten erg warm! ...
Ik gebruik het lampje niet moet ik zeggen want hij wordt inderdaad warm was mij opgevallen 🙈

vorig jaar

Ik gebruik sinds kort de teddybeer van myhummy en ben mega fan! Er zit een hartslag trilling in waardoor de kleine uk het gevoel heeft bij je te liggen. Ik kan hem nu soms wakker in z'n bedje leggen en een beetje sussen, dan valt hij in slaap (hij is bijna 8 weken). Er zitten ook meer geluiden in, zoals white noise, baarmoeder geluiden, de zee, en slaapliedjes. Is een uitgave maar ben er heeeeel blij mee! Ook snachts na het voeden even die hartslag aan en hij slaapt lekker door🥰

vorig jaar

Geen idee of t helpt ahha maar gebruik t wel. Die moonie eens in aanbieding gevonden! En vind heel fijn dat zelf aan gaat als huilt en erna weer uit vanzelf. En meerdere tonen en licht kan ook nog instellen qua kleuren en ritme enz. Je weet natuurlijk nooit of echt helpt..