56 Reacties

Wij zijn er al uit 🥰 wij krijgen een zoon en de naam word Reno. Papa heet René en onze andere zoon heet Wieno 🥰

2 jaar geleden

Wij zijn al uit de naam voor ons dochtertje! Kaia 🥰

2 jaar geleden

Wij verwachten een zoontje! De naam wordt Raf❤️💙

2 jaar geleden

Ik twijfel ineens…. 😭 heb altijd gezegd Scottie gaat ze heten. En nu twijfelen blijf ik de naam mooi vinden ? Is het kinderachtig is het wel mooi… zijn er meer met zulke gedachten en vragen

2 jaar geleden

Reactie op Myrthe…..

Ik twijfel ineens…. 😭 heb altijd gezegd Scottie gaat ze heten. En nu twijf ...
Hele leuke naam vind ik!

2 jaar geleden

Wij zijn ook al uit over de naam, de naam voor onze dochter hadden we al voor we überhaupt wisten dat we zwanger zijn hahah wel houdt ik hem nog even voor mezelf, geen idee of hier bekende van mij op de app zitten :)

2 jaar geleden

Reactie op Myrthe…..

Herkenbaar! Twijfel aan elke naam haha

2 jaar geleden

Reactie op CynthiaReneWienoNinaBaby

Wij zijn er al uit 🥰 wij krijgen een zoon en de naam word Reno. Papa heet ...
Wat grappig! Wij hebben een huis in Italië en die plaats heet Reno!

2 jaar geleden

We waren er al uit voordat ik zwanger werd haha! Dus ja, helemaal zeker!

2 jaar geleden

Reactie op Myrthe…..

Ja enorm! We komen er gewoon NIET uit omdat ineens alles een twijfel is 🥲 voor onze 1e zoon waren we er redelijk snel over uit maar nu we een dochter verwachten is het zoveel lastiger terwijl ik altijd dacht dat meisjesnamen makkelijker waren

2 jaar geleden

ja hoor, ons meisje wordt Nienke Arianne😊

2 jaar geleden

Onze zoon wordt trouwens Floris Alexander

2 jaar geleden

Ik zou willen dat we er al uit waren! Bij ons zoontje hadden we maar 1 favoriete naam dus dat was simpel 😂 Nu denken we aan Elin, Nore of Sophie voor onze dochter.

2 jaar geleden

Wij willen voor Isabeau of Bobbie-Lou gaan🤗

2 jaar geleden

Wij twijfelen nog heel erg tussen Mozes of Remi (totaal verschillende stijl). Ik vind het zooo moeilijk

2 jaar geleden

Wij waren het er twee jaar geleden al over eens wat de naam zal worden. Zowel voor een jongen als voor een meid.. wij verwachten ons eerste kindje en zij zal zeker de naam krijgen die we bedacht hadden. Vinden die nog net zo mooi🥰

2 jaar geleden

🙋‍♀️

2 jaar geleden

Wij (vooral ik) twijfelen nog tussen Misha/Micha en Tom 🙈 Bij de eerste waren we er sneller uit, dit wordt zoontje nummer twee 🥰🥰

2 jaar geleden

Wij zijn er ook al uit, met tweede naam en al. Mocht er nou een betere naam nog voorbij komen helemaal prima, maar we wisten de voornaam echt al een paar weken. Bij ons was het best wel een big deal, we hebben allebei namen die nooit goed worden geschreven / uitgesproken, en wilden dus een simpelere naam voor de baby, internationaal en makkelijk uitspreekbaar / schrijfbaar, maar niet top 10. Ik ben er heel blij mee! Houd hem wel nog even voor mezelf :D

2 jaar geleden

Nog erg aan het twijfelen.. tussentijds een echo gehad en naar alle waarschijnlijkheid weer een jongetje… we hebben inmiddels wel een top 3… Wout, Lev en Isaac… toch sluiten we een meisje nog niet helemaal uit… dan wordt het Leah/Lea.. a.s. vrijdag de echo en dan ook maar eens echt na gaan denken over de vernoemingen..