12 Reacties

vorig jaar

Hee hallo, Zelf geboren in Roosendaal naar woon momenteel in bergen op zoom, ik heb in alle wijken van Roosendaal gewoon, en toberg is wel een van de netste wijken maar je moet er wel van houden daar te wonen ... weet niet welke berg het is waar je een huis gezien hebt, Persoonlijk vind ik bergen op zoom fijner wonen, woon daar in de nieuwbouw wijk de marktdagen, wat echt een super mooie wijk is... en voor jullie vanuit Hoogerheide ook niet ver weg!

vorig jaar

Ook woonachtig in Roosendaal. Vroeger opgegroeid in de tolberg. Ik zou Roosendaal gewoon vermijden 馃檲,Wij willen hier juist weg. Naar onze mening: te veel criminaliteit, zelfs de tolberg is niet meer zoals het was. Welke berg zou het zijn ? Zit nog wel verschil in.

vorig jaar

Wij hebben gekeken in Roosendaal en Bergen op zoom 3 Jaar geleden en ik vond Roosendaal echt geen leuke stad. Niet qua wijken maar qua centrum ook niet. Heel blij met onze keuze voor Bergen op Zoom, we zijn vaak in het centrum te vinden wat ik echt heel gezellig vindt en we wonen leuk. Wij wonen in het groene gordijn, een leuk mini wijkje, alleen de wijk eromheen is wat minder dus met de kennis van nu zou ik wellicht een andere wijk bekijken. Als ik jouw wensen hoor kun je kijken naar huizen op de Bergse Plaat, hele kindvriendelijke wijk met verschillende grootte en stijlen aan woningen.

vorig jaar

Reactie op LoraineG1991

Hee hallo, Zelf geboren in Roosendaal naar woon momenteel in bergen op zo ...
Oh ja de Markiezaten lijkt me ook een fijne wijk om te wonen! Zijn daar nog huizen van rond de 550?

vorig jaar

Reactie op Hadassa90

Oh ja de Markiezaten lijkt me ook een fijne wijk om te wonen! Zijn daar nog ...
Jaa niet perse veel, maar pas stond er zelfs een 2 onder 1 kap te koop voor ong. Die prijs... voor die prijs zullen het wel sneller rijtjes huizen zijn ... maar ontzettend mooi en fijn wonen, hele kindvriendelijke buurt, en mooie omgeving .... zelf zou ik nooit meer naar Roosendaal gaan! Ps. Die stomme autocorrect.... bedoelde inderdaad de markiezaten hahah

vorig jaar

Hi meiden! Dankjewel voor jullie reactie! Helaas is nieuwbouw in bergen voor ons echt te duur, er staan nu 2 mooie huizen maar 6/7 Ton is gewoon niet te betalen馃槦 ik ga wel even het gesprek aan met m鈥檔 vriend over Roosendaal want hoor letterlijk niemand er positief over馃槄

vorig jaar

Wij wonen in wouw vinden het super fijn wonen. Is vaak wat te doen en je bent zo wel in de stad als je dat wilt. Maar vind de rust van het dorp wel erg fijn.

vorig jaar

Wij hebben de bezichtigingen afgezegd! Hoor echt geen goeie ervaringen met Roosendaal en eigenlijk trok het mij ook niet bewust. We gaan dus weer even verder kijken馃き

vorig jaar

Reactie op LoraineG1991

Jaa niet perse veel, maar pas stond er zelfs een 2 onder 1 kap te koop voor ...
Mag ik vragen waar jij dan woont? In de nieuwbouw wijken of? Wij gaan binnenkort een huis bekijken en hebben vorige week een huis bekeken maar ik ga eerlijk zijn. Wat krijg je weinig voor heeeeeel veel geld馃槄 dit was een tussen woning met een postzegel tuin voor 450馃槗 en nog te klein om onze bank in te zetten absurd eigenlijk馃 voor 550 zou je best iets vrijstaands moeten kunnen vinden of 2 onder 1 kap馃槼

vorig jaar

Reactie op Olifantje-24

Mag ik vragen waar jij dan woont? In de nieuwbouw wijken of? Wij gaan binne ...
Jaa het is belachelijk duur, wij wonen aan het nonnetje... gewoon een rijtjeshuis.. maar wij huren het helaas nog... maar gaan het deze prijzen nog niks kopen ... veel te gek nu haha maar het is wel een mooie wijk

vorig jaar

Is het geen optie om net over de grens te kijken? Zoals Essen? Daar krijg je meer voor je geld.

vorig jaar

Reactie op Mila90

Is het geen optie om net over de grens te kijken? Zoals Essen? Daar krijg j ...
Hebben wij al gedaan! Zelf trekt het me niet om in Belgi毛 te wonen! Ben toch echt te Hollands馃き onze dochter gaat nu over een maandje naar school en het liefste blijf ik hier gewoon wonen maar wat een rot markt en komt zo weinig vrij hier馃槄