20 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje. Wij hebben een dochter van 3.5 jaar en ze is zot van zowel zandbak als trampoline. In de zandbak kan je meespelen met de baby in de wipper er naast en zo de aandacht verdelen en dat is met een trampoline moeilijker.

2 jaar geleden

Ik zou voor de zandbak gaan!

2 jaar geleden

Onze dochter word september 3jaar

2 jaar geleden

Ik ben zelf met name voor de trampoline ipv zandbak😅 maar dat heeft meer te maken met dat wij geen bijkeuken ofzo hebben dus meteen in de keuken/woonkamer staan vanuit de achterdeur en ik die zand niet binnen wil hebben 😅

2 jaar geleden

Beide erg leuk, onze zoon van 2,5 vindt ze beide geweldig, maar kan zich in de zandbak wel langer vermaken met allerlei bakjes en voertuigen.

2 jaar geleden

Wij hebben een zandbak waar onze zoon van bijna 3 lekker in zit te spelen met bakjes en zandtaartjes bouwen.

2 jaar geleden

Als het jullie ook gaat om ‘zelfstandig’ spelen (als ze oud genoeg is) dan zou ik de zandbak kiezen. Trampoline moet je altijd zicht op houden en met een zandbak kunnen ze hun eigen spel bedenken en is het minder erg als jij bv even binnen bent bij de baby.

2 jaar geleden

Wij hebben beiden! Hij kan zich met beide goed vermaken.. zandbak geeft wel altijd rotzooi.. hier is de watertafel ook een succes :) (gezien de zomer 😉 )

2 jaar geleden

Wij hebben een zandbak gekregen voor zijn verjaardag toen hij 1 werd. Hij is nu 3 en kan zich hierin uren vermaken. Wij hebben duidelijk de afspraak gemaakt je blijft buiten met het zand, het gebeurd weleens dat hij de woonkamer in loopt maar dan pak je de stofzuiger en het is weer opgeruimd. Voordeel van de zandbak vind ik je kan hem daar alleen in laten spelen, trampoline moet je toch vind ik persoonlijk altijd toezicht houden. De zandbak kunnen wij verplaatsen is zo’n schelp, dus we kunnen hem ook nog naar de schaduw verplaatsen of juist zoals nu even lekker in het zonnetje.

2 jaar geleden

Reactie op Zwanger1989

Wij hebben beiden! Hij kan zich met beide goed vermaken.. zandbak geeft wel ...
Jaaa watertafel is mijn dochter ook gek op. Die heeft ze ook

2 jaar geleden

Hier gaan we voor de trampoline. Zandbak weggedaan. Gaf zoveel zooi 😅

2 jaar geleden

In de zandbak kan ze makkelijker 'alleen' spelen. Een trampoline moet je toch meer/korter naast blijven staan is mijn gevoel.

2 jaar geleden

Wij hebben een zandtafel in combinatie met een watertafel. Daar wordt echt het meeste mee gespeeld. De trampoline is ook een succes, maar vaak kort. Eerder hadden we een zandbak, die gaf veel meer zooi dan een tafel. Omdat hij er middenin ging zitten bijvoorbeeld. Bij mooi weer vul ik ook de waterbak, dan ben je zeker van uren speelplezier, wel meer rotzooi/ modder🤣. Maar met mooi weer toch weer geen probleem, want kleding kan buiten uit en hups onder de douche.

2 jaar geleden

Hier ben ik een zandbak aan het opknappen voor onze 1,5 jarige zoon. Met warm weer staat er ook een klein zwembadje

2 jaar geleden

Wij hebben een zandtafel in combinatie met een watertafel. Daar wordt echt ...
Dit! Wij hebben ook een tafel met 3 vakken, dan vul ik er 1 met water, 1 met zand en in de derde wat speelgoed. Kan ze uren mee spelen!

2 jaar geleden

Wij hebben een springkussen voor kinderen tot 4 jaar. Deze kunnen we ook makkelijk weer opruimen. Ipv trampoline zeg maar. Doe er ook wel eens wat ballenbak ballen in. Zandbak speelt ons dochter ook altijd graag mee, zandkasteel tafel.

2 jaar geleden

Waar ze bij mij erg goed mee spelen is een waterbaan met bootjes en poppetjes. Een zandbak hebben we ook, daar word ook goed meegespeeld. Ik hou zelf niet van trampolines, zie daar op m’n werk teveel ongelukken van.

2 jaar geleden

Allemaal bedankt voor de reacties. We hebben besloten om voor een zandbak te gaan!!! Maar wel een wat grotere, niet zo schelp. Hebben jullie tips voor een leuke stevige zandbak???

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Allemaal bedankt voor de reacties. We hebben besloten om voor een zandbak t ...
Hey! Misschien kunnen jullie een grotere (niet te diepe) vijverbak ingraven in de tuin? Wat plantjes om de rand en je hebt vaak leuke vormen!

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Allemaal bedankt voor de reacties. We hebben besloten om voor een zandbak t ...
Ik heb zo 1 via marktplaats goot 10 euro kunnen kopen. Nu aan het opknappen, bijna klaar met schuren en daarna wil ik hem beitsen. Is even wat werk maar dan heb ik wel een zoet kind van de zomer.