20 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben zelf met name voor de trampoline ipv zandbak😅 maar dat heeft meer te maken met dat wij geen bijkeuken ofzo hebben dus meteen in de keuken/woonkamer staan vanuit de achterdeur en ik die zand niet binnen wil hebben 😅
2 jaar geleden
Wij hebben beiden! Hij kan zich met beide goed vermaken.. zandbak geeft wel altijd rotzooi.. hier is de watertafel ook een succes :) (gezien de zomer 😉 )
2 jaar geleden
Wij hebben een zandbak gekregen voor zijn verjaardag toen hij 1 werd. Hij is nu 3 en kan zich hierin uren vermaken. Wij hebben duidelijk de afspraak gemaakt je blijft buiten met het zand, het gebeurd weleens dat hij de woonkamer in loopt maar dan pak je de stofzuiger en het is weer opgeruimd.
Voordeel van de zandbak vind ik je kan hem daar alleen in laten spelen, trampoline moet je toch vind ik persoonlijk altijd toezicht houden. De zandbak kunnen wij verplaatsen is zo’n schelp, dus we kunnen hem ook nog naar de schaduw verplaatsen of juist zoals nu even lekker in het zonnetje.
2 jaar geleden
Reactie op Zwanger1989
Wij hebben beiden! Hij kan zich met beide goed vermaken.. zandbak geeft wel ...
Jaaa watertafel is mijn dochter ook gek op. Die heeft ze ook
2 jaar geleden
Wij hebben een zandtafel in combinatie met een watertafel. Daar wordt echt het meeste mee gespeeld. De trampoline is ook een succes, maar vaak kort. Eerder hadden we een zandbak, die gaf veel meer zooi dan een tafel. Omdat hij er middenin ging zitten bijvoorbeeld. Bij mooi weer vul ik ook de waterbak, dan ben je zeker van uren speelplezier, wel meer rotzooi/ modder🤣. Maar met mooi weer toch weer geen probleem, want kleding kan buiten uit en hups onder de douche.
2 jaar geleden
Wij hebben een zandtafel in combinatie met een watertafel. Daar wordt echt ...
Dit! Wij hebben ook een tafel met 3 vakken, dan vul ik er 1 met water, 1 met zand en in de derde wat speelgoed. Kan ze uren mee spelen!
2 jaar geleden
Wij hebben een springkussen voor kinderen tot 4 jaar. Deze kunnen we ook makkelijk weer opruimen. Ipv trampoline zeg maar. Doe er ook wel eens wat ballenbak ballen in.
Zandbak speelt ons dochter ook altijd graag mee, zandkasteel tafel.
2 jaar geleden
Allemaal bedankt voor de reacties. We hebben besloten om voor een zandbak te gaan!!! Maar wel een wat grotere, niet zo schelp. Hebben jullie tips voor een leuke stevige zandbak???
2 jaar geleden
Reactie op Baby Van Pijkeren
Allemaal bedankt voor de reacties. We hebben besloten om voor een zandbak t ...
Ik heb zo 1 via marktplaats goot 10 euro kunnen kopen.
Nu aan het opknappen, bijna klaar met schuren en daarna wil ik hem beitsen.
Is even wat werk maar dan heb ik wel een zoet kind van de zomer.