5 Reacties

12 dagen geleden

Onze zoon kan langzaam koe melk verdragen. Hij doet het goed.

12 dagen geleden

Nee helaas. Vorig weekend pepti geprobeerd maar hij reageerde erg heftig helaas. Hoe oud zijn jullie kindjes?

12 dagen geleden

Hoi ik ben toevallig vandaag een provocatie aan het doen! Wat bij ons kleintje opvalt zover: weigert flessen te drinken na ongeveer 15ml, onrustig, veel trappelen met beentjes, waterige ontlasting en is momenteel gewoon wakker ipv slapen wat ze normaal doet tussen 19:00 en 22:00u. Verhoging is tot nu toe uit gebleven, waar ze voorheen wel flinke koorts erbij kreeg. Het eczeem is ook weer zichtbaar, ons meisje heeft een flinke plek op haar achterhoofd waar eczeemvorming zit. Ik zag er ook erg tegenop omdat mijn gevoel zegt dat zij er nog niet klaar voor is. Maar ze laat het nu zelf ook zien. Eerste test hebben wij overigens in het ziekenhuis gedaan, dubbelblind.

Reactie op MelGab

Hoi ik ben toevallig vandaag een provocatie aan het doen! Wat bij ons kle ...
Oooh, wat vervelend. Maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Hopelijk heeft ze er niet al te lang nog last van 🙁. Op de eczeem na, herken ik de klachten. Mijn gevoel zegt ook dat het nog te vroeg is, maar we gaan het zien…

12 dagen geleden

Het zoontje van mijn vriendin had heftige kma. Nu met bijna 4 jaar geen last meer😊